Imorgen har jeg bursdag, og jeg vurderer da å be familien hjem til meg slik at jeg har full kontroll over maten :D
Men jeg har jo ikke lyst til å stå på kjøkkenet hele dagen...er jo trots alt min busrdag :rolleyes:. Skal på jobb først og har kanskje 2 timer på meg før gjestene kommer.
Kan eventuellt forberede litt idag.
Har dere noen forslag til meny?
Kommer nok 5-7 mennesker. Bare jeg og samboern som er på lavkarbo så det må helst være noe som sannsynligvis faller i smak hos "vanlige folk" også hehe.
Gjerne noe som er folholdsvis enkelt å greit.
Må være middag, tilbehør og dessert. :D
Har det meste hjemme; JBK, mandelmel, kokosmel, smøreost og ganske mye kjøtt. etc.
desert: softis laget av: eggehvite,fløte, og raspet sukkerfri sjokolade på toppen. ( miks fløte og eggehvitte sammen med mikser, til den får konsistens som is, derreter i kjøleskapet til dens tid er kommet ;) )
Tenkte jeg skulle fortelle hva jeg endte opp med å lage :)
Det ble Tacopai m. guacalmole og fetaostrøre till middag - alt forsvant på et blunk!
Til dessert; mange ulike slags bær med masse krem som var pisket med litt vanilje-ekstrakt og stevia.
Veldig vellykket!
Tusen takk for forslagene deres, skal prøve ut disse ved neste anledning!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.