< Tilbake til oversikten

Noen spørsmål fra en nybegynner

*stella* sa for siden:

Hei.

Jeg er en jente på 34 år, med to barn, som nettop har startet på Ketolyse kuren. Skal ned minst 10 kg.

Venter fortsatt på startpakken min, men takker være dette forumet, har jeg lest meg såpass opp at jeg starter likevel.

Er bare 3. dagen min på Ketolyse,, så har ikke veid meg enda, men kjøpte meg ketostix på apoteket i går. Tror den var svakt rosa i går, men i dag var det ikke utslag. Det jeg lurer på om man ikke skal teste rett etter mat? Jeg testet rett etter lunsj. Kanskje jeg må vente til kvelden? Er så spent på om jeg får til dette her...

*stella* sa for siden:

ser ut som det er barna som har startet på ketolyse, men det er d den tjukke mora som har startet på ketolyse...:D

Anitra sa for siden:

De gangene jeg har strips,så tester jeg alltid på kvelden :) Lykke til videre :)

Fungirl sa for siden:

Du skal teste etter siste måltid om kvelden og da ett par timer etter at det er inntatt :)
Lykke til :heia:

*stella* sa for siden:

Tusen takk for svar. I dag kom ketolyse pakka mi også, så nå skal jeg pløye gjennom den i kveld. Har blitt veldig inspirert av alle dere på forumet her...:)

Fungirl sa for siden:

Her er det masse råd og tips å få, bare å suge til seg :)

Lykke til :heia:

*stella* sa for siden:

Tusen takk:) Nå er jeg faktisk i ketose:stortsmil(og ekstase....:D) Tydelig utslag på stixen i kveld. Så nå er jeg i gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lava sa for siden:

:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.