< Tilbake til oversikten

Laksefilet

Elinengelen sa for siden:

Jeg fant noe som så kjempegodt ut i frysedisken på kiwi i dag. ikke sånn kjempebillig (49 kr), men går an i blant til variasjon. 1 karb pr 100 g. så skal jeg ha litt aspargesbønner til. namme namme.

:DHar spist nå, og det var orntli nammis.:D

aslaug sa for siden:

Den skal prøves, takk for tips!:D

Jabba sa for siden:

NAm Nam! Var det nok med 1 stk pr pers?

Celine sa for siden:

oj, det så godt ut. må handle på kiwi til helga som kommer tror jeg...

jeg syns 1 filet var litt lite, for jeg var ganske sulten.

Celine sa for siden:

en passe til lunsj da kanskje ?

Anitra sa for siden:

De har ofte laks som go helg produkt, da betaler du 15 kr for 1 stk. Jeg pleier alltid hamstre medmeg laks ;)

Celine sa for siden:

Har de ofte det ? ikke her :(
Men vi handler endel på go`helg tilbudet likevel altså, men da kjøtt. Hamstrer endel da så jeg har til lunsjer osv utover i uken.
huske Kiwi på fredag

Det pleier jeg og. hamstrer alt av kjøtt da egentlig. untatt kyllingfilet, for da pleier det å være tomt før kl 12 fredag morgen...helgetilbud du lissom........:eek:

Carisma sa for siden:

Kyllingfileeten er faktisk ikke billig på de tilbudene. Den koster 14,90 for 150 g, altså 149 kr for 1,5 kg. Rett under 100 for kiloen, samme pris som den faste prisen på rema om man kjøper økonomipakka. Og coop.

Takk.:D da gidder jeg ikke å irritere meg mer over det.:o

Viclin sa for siden:

Laksen i Go'Helg-tilbudene er heller ikke billigere enn det det koster for frossen laks på Rema. Fordelen på Kiwi er jo at man får den tint da.

Men jeg fant denne laksefileten i hovedinnlegget, og nå står den i ovnen. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.