etter mye lesing her inne har jeg bestemt meg for og følge skaldemans opplegg,noen som følger dette som har noen tips til en nybegynner????? vil gjerne åsså høre om resultater andre har hatt ved benyttelse av denne metoden... har som sagt ikke lest boka enda,bare bladd fort igjennom på et besøk.. men har begynt denne uka med og handle inn mat med lite eller ingen karbohydrat.. begynt og spise klassikeren egg og bacon + reker med majones. håper og få noen tips fra andre som har litt mere peiling enn meg :confused:
Hei,
Her er forumdelen for Skaldeman, der finner du mange tråder som sikkert tar opp ting du lurer på.
Spis deg ned i vekt med Skaldeman, forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=134
Spis deg mett på mat med m*e fett. Jeg spise feks kjøttkaker av vanlig kjøttdeig, men den inneholder for lite fett, og da har jeg på en stor ss med smør eller lager saus på restebe i panna ved å slå i litt vann så ting løsner og har i litt fløte eller rømme. Det blir da herlig brun saus.
Jeg følger det strengeste opplegget sånn ca, men jeg spiser maks anbefal karber, 12g og de kommer fra grønnsaker og fløte/rømme.
Egg og bacon ja, men få med stekefettet eller stek i allefall ikke baconen sprø, da steker du ut fettet!
Jeg spiser gjerne 100g grønnsaker til( blomkål, brokkoli eller salat).
Bok gir deg nok uendelig mange flere svar, men les det Skaldeman har skrevet inne på dette underforumet, der gir han en del råd.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.