Det høres ut som karbo abstinenser.
[color=#800080][/color]
Vet det er medlemmer her som har har problemer med hodepine, svimmelhet etc opptil de første 14 dagene. Lenger enn det bør det ikke ta.
[color=#800080][/color]
Ellers er det viktig å spise NOK. Mange blir svimle etc fordi de spiser for lite karber. Bør absolutt ikke ligge under 15. Bedre mellom 15 og 20.
[color=#800080][/color]
Hvor mye vann drikker du ?
[color=#800080][/color]
Jeg er på dag 26 nå, så det er jo over 3 uker.
Har kuttet ned på zero, kaffe er ikke godt lenger, men det blir kanskje en-to kopper daglig. Drikker 2-3 liter vann pr. dag.
Er på sånn rundt alt fra 8-14 karber pr.dag. Har mest problemer med å få i meg nok proteiner.
Kan det være en årsak tru?
åå, har d akkurat likt! d er så vondt! men jeg har spenningshodepine av og til i tillegg så ja.. i dag har jeg duppa sammen med litja, og allerede knaska to smertestillendemåltid:(
i forigårs ble jeg så svimmel og jeg holdt på å svime av, sambo måtte ta i mot meg, jeg klarte ikke stå på mine to føtter en gang.. hadde ikke spist på 5 timer, så jeg tenker det var d jeg da.. men jeg følte meg ikke sulten heller:rolleyes:
er på dag 8 bare da, så håper d ordner seg etter hvert..
Heldigvis ikke svimmel, men kjenner "melkesyra" i beina de første metrene med bikkja på morran. s
Nå skal jeg til tannlege, moro med denne "ånden" i munnen...:rolleyes:
Ville også økt på med vann, 2 liter er nok i minste laget, 3 da nærmer du deg. Men kroppen har ofte brukt for meg vann i begynnelsen. Selv er jeg stort sett aldri under 3,5 l vann og gjerne ett par kopper te pr dag. Og jeg begynte i mai i fjor ;)
Har du prøvd å la være å ta paracet? Hodepine er ironisk nok en bivirkning av paracetamol som er virkestoffet i både paracet og pinex dersom en tar det for ofte/mye.
Hadde samme problemet første og andre uka. Var så dårlig at jeg nesten ikke kunne gå, hodepine, smerter i nyreregionen, muskelverk og kvalme. Når det gikk over er jeg blitt i super form faktisk. Og denne uken har jeg trent også. Jeg jukset litt med vitaminer men det tar jeg regelmessig nå. Mulig det er en årsak. Men ble så motovert av alle som skrev i flere tråder at det kom til å gå over, ellers hadde jeg nok gitt meg tror jeg.
Kjøpte magnesium for et par dager siden, men tok de på morran. Nå har jeg satt de ved siden av tannbørsten på badet, og skal ta en nå i kveld.
Har drukket mye vann i dag, og er ok nå. Har vel snart 4 liter.
Lurer bare på om det er selve nakken det kommer fra, for den kjennes stiv ut i dag.
Så det kan være jeg har blandet vond nakke, og trodd det har vært pga kuren.
Den skulle liksom opp mot min link, jeg roter veldig..... hehehehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.