Har så lyst å prøve å lage smoothies, og da spesielt noen som feks ligner litt på milk-.shake. Fant en oppskrift på det, men finner den ikke igjen.. Noen som kan hjelpe?
Og har dere olje i slik at det skal bli et fullverdig måltid?
Evt proteinpulver - hvor får dere kjøpt de, og hvor mange karber er det i det? Er det godt? Kan det feks erstatte et måltid alene?
Jeg lager det av tyrkisk youghurt og bär,gjerne frosne bringebär.Det går også an å bruke funlight saft!!!!Du kan ev supplere med litt flöte,eller et egg eller cocosa.Lykke til!
Jeg prøvde nå med 2 egg, litt splenda, 15 bringebær, ca 1 dl fløte og litt rapsolje. Syns det smaker greit - men er dette et greit "måltid"?
Hva skjer om man venter lenge med å spise når man egentlig er sulten? Syns ikke det er så lett å følge dette opplegget når jeg er på jobb.Men har egentlig hoppa over lunsjen og venta til middag - blir ofte veldig sulten da...er det dumt?
Det er dumt ja :ja: Du skal spise når du er sulten. :o hva med å ha med noen kokte egg, en omelett, avocado med reker, et par kyllinglår eller bare en salat på jobb?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.