Misti sa for siden:
finne oppskrifter? mengde mat osv...
Misti sa for siden:
finne oppskrifter? mengde mat osv...
Gerd sa for siden:
Kjøp boka eller lån den på bibilioteket. Lær deg kuren og hva den går ut på.
I boka står det oppskrifter, som kan være lurt å starte med. Samt masse triks og råd vedr. begynnerfeil :)
Her står det basisen om kuren: www.ketolyse.no
Misti sa for siden:
får jeg boka i bokhandel?
Gerd sa for siden:
Det vet jeg ikke, men en del nettbutikker (capris mener jeg i vertfall) har den. Og utvalgte Meny-butikker.
Menyforhandleroversikt finner du inne på www.ketolyse.no
Silver sa for siden:
De selger boka på Ark. :)
Cornelia sa for siden:
Lurer på om jeg skal prøve meg på Ketolyse en stund for å få litt ekstra fart på saker og ting. Har spist generell LCHF mat siden 1 juli, men har desverre gått på endel sprekker.
Er det noen som vet hvordan ketolyse DVD'en er kontra boken?
Tenkte det kanskje kunne vært lurt å "få det inn i hodet" via et annet media enn bok og som bonus kan jeg kanskje klare å få med samboern og om vi ser det på DVD isteden. Men den er jo ganske dyr så vill gjerne høre litt om den først.
Babyblue sa for siden:
Jeg er ganske håpløs på å lage middag til en person (som er noe av grunnen til mine 25 kg + ;)). Bestilte ferdigretter fra spisdegslank.no de første ukene. Nå lager jeg mat selv og bestiller bare brød, sjokolade og noen varmretter til de dagene jeg ikke rekker å lage noe.
Maten man lager selv smaker alltid bedre og det er masse oppskrifter på dette forumet.
Jomfru84 sa for siden:
Jeg har akkurat fått denne boken og er litt usikker på en ting.. I de oppskriftene som står bak i bok, står det også totalt karbohydratinnhold. Er dette per porsjon eller for hele oppskriften uavhengig av hvor mange porsjoner det måtte være til?
Aishe sa for siden:
jeg mener det er for hele retten om det står ved siden av overskriften
Jomfru84 sa for siden:
Det står skrevet slik:
MORGENOMELETT (4 porsjoner)
Totalt karbohydratinnhold: 6 g
Og deretter påfølgende oppskrift.
Da oppfatter jeg det slik at det er 6 g karbohydrater totalt og ikke per porsjon?
Kitt sa for siden:
6 karber i hele oppskriften, delt på 4 tilsier 1,5karber på porsjon, ja!
arnakristin sa for siden:
Hei,
Kh innholdet er for hele retten – det står jo egentlig tydelig: totalt karbohydratinnhold.
Er du usikker på hvor mye kh de ulike ingrediensene har så kan du slå opp i Matvareguiden, www.matvareguiden.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.