< Tilbake til oversikten

Er så ufattelig lei

incalito sa for siden:

noen andre som også føler det sånn?? Himmel....har sååå lyst på alt jeg ikke skal spise....er drittlei av å spise kjøtt og fisk med bare salat og woka grønnsaker :(
Men, jeg SKAL holde ut!!! er over halveis nå :)
Hvor lenge skal en gå på fase to igrunnen?? Jeg har gått på den i snart to mnd...fase en gikk jeg på i en mnd ca.
Noen som har erfaring fra fase 3?? hvor lenge varer a, b og c i den fasen?? må en gå ned alle kg en skal ned for å gå over på fase 3?? jeg har mellom 10 og 15 kg igjen til jeg er ferdig.
Er så redd jeg skal bli så lei at jeg gir opp hele opplegget, men føler likevel det går bra.

PrøveKanin sa for siden:

Varier mellom proteiner - Fisk / Kjøtt / Fugl (kylling antar jeg) / Skalldyr
Varier mellom salater/grønnsaker

Om du tåler Rømme/Fløte/Creme fraice osv så bør det ikke være grunnlag for å klage :)

Kjøp Lindberg sin kokebok og sjekk ut oppskrifter som er annerledes enn det du har spist til nå

incalito sa for siden:

ja, men på eurodietten skal jeg ikke spise rømme, fløte eller creme fraise ;)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

WHAAAT ?

jeg sitter med en stoor kladd jarlsberg ost i handa og kunne ikke vært mere fornøyd!

LCHF ER BEST ! :hyper:

try the cheese.

Gracella sa for siden:

I boken "Ned fra trærne" blir det sagt at kostholdet til folket i en av de første byene rundt Eufrat og Tigris bestod i hovedsak av løk, purreløk og brød.
I illustrasjonstegningen til dette avsnittet sitter to av disse innbyggerne og spiser middag sammen. Den ene sier: Blir du aldri lei løk?? Hvorpå den andre forbauset svarer: Hva?? Lei av mat????

Moral: Det kunne vært verre! :D

Gracella sa for siden:

Er du på ED eller Lindberg, forresten?

incalito sa for siden:

Eurodietten ;)

Mara sa for siden:

Hei, Incalito,
hvordan har det gått? Kom du deg over kneika eller sliter du med motivasjonen ennå? Kanskje vi kan støtte hverandre....... dele oppskrifter, kanskje? :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.