Lilli sa for siden:
Hvor mye er egentlig 50g sukker pr liter vin? Jeg klarer ikke se for meg hvor mye det er.:confused: Joda jeg er dårlig når det kommer til tall :p
Lilli sa for siden:
Hvor mye er egentlig 50g sukker pr liter vin? Jeg klarer ikke se for meg hvor mye det er.:confused: Joda jeg er dårlig når det kommer til tall :p
Yonah sa for siden:
Det er masse i allefall... Inneholder ikke sukker 100g karber pr 100g da?
Jeg holder meg til vin med 5g restsukker eller mindre, men sånn ellers har jeg ikke peiling på vin, vet bare å holde meg unna sukkeret.
Lilli sa for siden:
Ja jeg også holder meg til de med 5 g, men lurer på hvor mye 50 g er. Det må jo vel være grusomt mye.:eek:
Yonah sa for siden:
Det er det en en alkoholfri vin vi brukte før, og jeg s*nes ikke den var søt... Men mulig jeg hadde fått sukkersjokk om jeg prøvde den nå;)
Grovsnus sa for siden:
Enkelt.
Bland ut 50gr sukker i 0,75 ltr vann og stikk tunga nedi (ha bøtta klar på høyre side)
Mvh Grovsnus
Yonah sa for siden:
:lol: Jeg digger deg Grovsnus:lol:
Lavkarbofan sa for siden:
For å kompensere for mangelen på alkohol pøser de på sukker i alkoholfrie viner, derav mye sukker i den type vin (50gr). Ikke smaker det spesielt godt heller spør du meg, så hvis man først skal bruke/drikke vin, ville jeg foretrukket den tradisjonelle typen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.