gamlasnyeliv sa for siden:
Overskriften sier vel alt-bortsett fra at det skulle stå lavkarbovarer ;)
Overskriften sier vel alt-bortsett fra at det skulle stå lavkarbovarer ;)
Kitt sa for siden:
Er flere tråder om det her inne. Skal se om jeg finner noen!
Ellers så har det vel dukket opp noen nederst på siden!;)
SunnhetMedSirrup sa for siden:
ost!
ølpølse!
bacon!
smøreost!
smør!
flæsk!
mere ost!
kjøtt!
uhm cottage cheese!
andre former for ost!
uhm :confused:
Tusen takk :klem: Skal sjekke de andre linkene :p
arnakristin sa for siden:
Hei,
Fiberhusk er f.eks. mye billigere i Sverige...
4me sa for siden:
Heter det fiberhusk der også?
SunnhetMedSirrup sa for siden:
og btw, har kjøpt en pakke fiberhusk, men har ikke brukt den før..
hvor safe er det og bruke det, egentlig?
arnakristin sa for siden:
Hei,
Jeg har kjøpt akkurat samme pakka både her og i Sverige så ja, det heter fiberhusk der også.
Sist jeg var i Sverige kjøpte jeg 300 g pakke for 49 SEK, her hjemme betaler jeg 49 NOK for 100 g pakke.
Fiberhusk brukes som fortykningsmiddel, jeg liker ikke smaken på JBK så jeg bruker for eksempel en toppet ts fiberhusk i rømmegrøtoppskriften istedenfor JBK.
Jeg har bakt de fleste brøderstatningene jeg har funnet her inne og liker ingen av dem men har nylig funnet en oppskrift på linfrø og fiberhusk kjeks, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26154&highlight=fiberhusk+kjeks
De ble ikke akkurat kjeks hos meg, men de duger… har lagd dem i en rundstykke variant også. …og når jeg lager disse går det med en del fiberhusk, lager minimum dobbel oppskrift.
Tusen takk for tips :klem:
vet du hvor mange karber en hel posjon inneholder ?
Forresten- får du fiberhusk i vanlig butikk eller i helsekost ?
Dirtyday sa for siden:
Hei på deg:)
Har du prøvd å bake noe uten egg? Jeg har eggallergi og står litt fast på dette brødet bl.a.
klem:rolleyes:
Hei, Jeg har kjøpt akkurat samme pakka både her og i Sverige så ja, det heter fiberhusk der også. Sist jeg var i Sverige kjøpte jeg 300 g pakke for 49 SEK, her hjemme betaler jeg 49 NOK for 100 g pakke. Fiberhusk brukes som fortykningsmiddel, jeg liker ikke smaken på JBK så jeg bruker for eksempel en toppet ts fiberhusk i rømmegrøtoppskriften istedenfor JBK. Jeg har bakt de fleste brøderstatningene jeg har funnet her inne og liker ingen av dem men har nylig funnet en oppskrift på linfrø og fiberhusk kjeks, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26154&highlight=fiberhusk+kjeks De ble ikke akkurat kjeks hos meg, men de duger… har lagd dem i en rundstykke variant også. …og når jeg lager disse går det med en del fiberhusk, lager minimum dobbel oppskrift.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.