< Tilbake til oversikten

Alli og Xenical på Atkins?

sverrem sa for siden:

Kan en bruke alli og xenical på atkins for å gå hurtigere ned i vekt?

Nille sa for siden:

Det finnes bare et eneste svar på det spørsmålet. Og det er et veldig klart og tydelig:

NEI !

....med mindre en har veldig god råd og liker å kaste penger ut av vinduet. For vektnegangen hjelper det ikke.

Kitt sa for siden:

Ikke bare er det bortkastede penger, men man vil få et sant he.... når man spiser fett mens man går på den typen piller.

Går man på Xenical, skal man spise fettfattig, som i bare tørre knekkebrød og salat!
Ellers renner alt rett gjennom, ukontrollert!:eek::eek::eek:

scartz sa for siden:

Da må du heller vurdere reductil som øker forbrenning og gir mindre appetitt.
MEN, lavkarbo (spesielt diettene med høyt fettinnhold) gir mindre appetitt, så jeg hadde spart meg for de pengene i første omgang :) (og spart meg for bivirkningene, som er maaaange..)

Camz sa for siden:

Nei det ville jeg aldri gjort.. Det er som de skriver ovenfor her: man skal ikke spise fett når man går på de tablettene. Da får du en særdeles ubehagelig opplevelse :o:eek:

Nille sa for siden:

:ja: det er det beste rådet ved siden av lavkarbo kosthold ! :)

Repeteter forøvrig at vi her på Lavkarbo IKKE - på noen som helst måte - støtter bruk av slankepiller/midler/pulver, med unntak av det som er foreskrevet av lege. (Og da under OPPFØLGING av lege).
[color=#800080][/color]
Vi ønsker heller ikke at det anbefales på våre sider.

qazzque sa for siden:

ooopss!!!:o

Det der var relativ klar tale. Får slutte med den der Allien med en gang.:)

Supera sa for siden:

Huff, kan skrive under på dette her. Jeg prøvde Xenical i 2004 tror jeg det var, lenge før jeg hørte om lavkarbo. Jeg følte ikke at jeg spiste så mye fett, men det var tydeligvis for mye fett til de pillene. Jeg fløy på do og bæsjet ut tre bukser i løpet av de to ukene jeg prøvde pillene.

Dessuten, hvorfor skal man blokkere det sunne, gode fettet?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.