< Tilbake til oversikten

Vond mage, lite fett, vann, fiber?

SunnhetMedSirrup sa for siden:

uff: (

magen er hoven , og føler meg dårlig..
lest mage råd, linfrø,vann, mere fett i kosten..

det virker ikke.. går sjeldent på do nå(vet at kroppen bruker mere av det vi spiser på en lchf lifstil) , men nå er jeg serriøst dårlig!

hjelp ?

Muff-muff sa for siden:

Det er mulig du trenger magnesiumtilskudd, om du ikke tar det allerede. Det har hjulpet mange med magen.

Gerd sa for siden:

Har ikke du hatt "ete-gilde" etter den konkurransen nå?
Det kan jo være en grunn :ja:

Men er det vond mage eller er det problemer med dobesøk?

Viclin sa for siden:

Sjokoladen fra Sukkerfritt?

Jeg får vond og oppblåst mage av sukkerfritt godteri, får heller ikke gått på do. Fredag var jeg på kino og spiste en halv sjokolade fra Sukkerfritt, + noen IFA. Hele kvelden og natta var magen vond. Jeg klarte knapt stå oppreist og jeg hadde luftsmerter helt opp i den ene skulderen. Det var helt grusomt vondt.

takk dere :) og på den ete-greie spiste jeg ikke noe annet en det jeg pleier.. ikke noe serlig mere heller..

men sjokoladen fra sukkerfritt.. det var jo 2 dager siden da, og jeg følte meg slik først nå..

arkine sa for siden:

men sjokoladen fra sukkerfritt.. det var jo 2 dager siden da, og jeg følte meg slik først nå..

og den virker allerede etter 1,5 time tro meg ,,det var cavalier da
og jeg spiste hele , da jeg ventet i ferjekø,,en ubehagelig ferjetur kan du si,,kommer aldri mer til og spise den sjokoladen

men er faktisk bedre nå .. :lol:

spise ufattlig mye ost ( huff? men det er så godt! )

jarlsberg er min helt.. for jeg føler meg BEDRE!

lurer på om jeg har lakt på meg.. tror egentlig ikke det.. har jo spise veldig lite ellers idag, pga magen..

en fet frokost og så ca ikkenoe.. :(

sykavsukker sa for siden:

Slik ble jeg sist, men ikke nå for jeg drikker aloe vera gel :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.