< Tilbake til oversikten

Veiedag i morgen

Bubble sa for siden:

Hmmm, må si at jeg ruer meg veldig til å skulle veie meg i morgen... Tenker at jeg sikkert har gått opp både èn og to kilo fordi jeg har jo ikke spist annet enn fett, fett, fett denne uken. Huff!

Yonah sa for siden:

I såfall skal du bare la vekta være og heller starte å måle med målebånd.

Atkins og andre lavkarbo dietter funker, men hvis du tror alle går ned 3kg første uka og siden1-2 kg i uka og forventer dette, da har du et problem.

Men jeg er ganske sikker på at om du har spist den maten reglene for atkins introduksjon sier du SKAL og KAN spise, da har du sikkert gått ned litt.

Og man kan stå stille i vekt og enda gå ned i cm, så hvor viktig denne vekta er, det kan man lure på;)

arnakristin sa for siden:

Hei Bubble,
Nå har jeg lest hva du har skrevet de siste dagene og nå tror jeg det er på tide at du tar et skritt tilbake, trekker pusten, telle til ti og laster ned denne, printer den ut og henger den på kjøleskapet.
Les den hver morgen, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

Krøllerellerei sa for siden:

Hm, nå stusser jeg litt, fordi dersom du har fulgt opplegget til Atkins, så har du fått i deg masse mat, ikke bare fett? Lykke til ihvertfall!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.