gamlasnyeliv sa for siden:
Stemmer det at peanøtter ikke er tillatt på ketolyse ? Evnt. hvorfor ?
Lurer også på om Atkinsbarer er tillatt, og om noen evnt vet om de er billigere å få kjøpt på nett et eller annet sted ?
Stemmer det at peanøtter ikke er tillatt på ketolyse ? Evnt. hvorfor ?
Lurer også på om Atkinsbarer er tillatt, og om noen evnt vet om de er billigere å få kjøpt på nett et eller annet sted ?
Gerd sa for siden:
Peanøtter har altfor mye karber : www.matvareguiden.no/sokemaskin.asp?search=pean%F8tter&type=matvare
Atkinsbarer bør du ikke bruke som måltidserstatning. Men gjerne som en godbit til lørdagen :ja:
Har ikke peiling på pris eller hvor de kjøpes. Har aldri smakt de ;)
ok da har jeg blitt feilinformert med karb.innholdet i peanøtter. Men paranøtter er ok, sant ?
Har akkurat kost meg med en kopp kaffe og en atkinsbar som lørdagskos. Den hadde kun 2,3 karber, og jeg syntes den var veldig god !:p
Gerd sa for siden:
Paranøtter er ok. Husker ikke hvor mye de inneholder, men søk på de på www.matvareguiden.no :)
Takk, det skal jeg gjøre :)
Kikket forresten i journalen din, og jeg må bare si wow- så flink du har vært :klem:
Håper jeg klarer å være like flink som deg :o
Gerd sa for siden:
Takk :)
Jau, det har vært den enkleste slankingen jeg har vært borti ;) Har nok jobba mer med det mentale, bryte vaner og tenke annerledes :ja:
Dette fixer du nok, vettu :heia:
SunnhetMedSirrup sa for siden:
peanøtter har veldig lite og si på meg.. detter sjeldent ut av og overdrive med peanøtter, eller andre nøtter.. ( Pistasj.. mmm... )
Gerd sa for siden:
Javel ;)
Men spørsmålet var om det var for mye karber når man går på Ketolyse :ja: Og da er det de reglene som gjelder ;)
men bare en går ned i vekt, kan en jo være litt slem og bryte noen regler.. :_plystre:
Gerd sa for siden:
Hvorfor det? Å så risikere at vekta plutselig stagnerer?
Kan fort bli nedtur det :ja:
jaja, folk skjenner seg selv best vel , og ingen er jo like..
har funnet ut at nøtter og tomater kan jeg spise masse vis av uten vektøkning,
noe jeg fikk et fast bevis på da jeg spiste en 400g pistasje nøtte pose.. ( de var med skall, så det var ikke 400 nøtter,da.. )
men det var masser.. og vekta gikk ikke nedover, men heller ikke oppover .
jeg syntes det var veldig bra, for nå spiser jeg nøtter gangske ofte uten dårlig følelse av og bryte dietten..
Gerd sa for siden:
Bra for deg :ja:
Men du går vel ikke på ketolyse heller? For å gå ned i vekt?
:)
akuratt nå driver jeg bare og holder vekten :lol:
har jo også et sån " spis det på 3 dager og få det " veddemål.. lest tråden?
aah : D ikke så lett som en skulle tro..
Gerd sa for siden:
Ja jeg såg den :D Og :heia: på deg. :D
ja huff, ellers må jeg betale for
det var det. men det er jo en del.. ( pengene er ikke pr. vare, men for flere varer samenlagt. , som ost: 1 ost=59,50kr.. deilig myk ost" )
Zalto sa for siden:
Hvilken tråd? Nysgjerrig jeg nå... :confused::eek:
den heter noe som " FORT! hva skal jeg handle? drar nå!"
eller noe.. husker ikke helt ;) se på " uleste innleg" på toppen..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.