Det er vel fleire som merker at det er verre når ein har fem seks kilo igjen som skal vekk?? At de sitter meir fast:rolleyes::rolleyes:
er det nokon som har forslag til kva som er best å gjere som kan sette igang vektnedgangen igjen??
No trener eg i tillegg ganske hardt tre til fire ganger i veka,ofte fleire treningstimer og.
Eg lurte på å ete meir reint enn det eg har gjort, prøve det same som dei på fettfestivalen har gjort her inne. Er det nokon med erfaringer på at det har løsna på de siste kiloa??
Hjelper ikkje det, så går eg over til meir lavkarbo, og då tenker eg at det er jo min måte å leve på heretter, og så får eg heller ta det som ein bonus om de kiloa forsvinner og:D Slik har det vært leeenge, det vil liksom ikkje av. Trivst godt med ketosen,men eg tenker å bli verende der over lang tid er gjerne ikkje det ideelle heller. Merka sist, også denne gangen,at eg blir lettere sjuk. No har eg gått forkjølt, og nok ein gang fått eit snev, sidan i slutten av juni. Men det kom rett før eg begynte på ketolyse då, slik at det er sagt:p Det eg jobber med no, er å planlegge korleis kvardagen min skal sjå ut når eg går over på lavkarbo,slik at eg ikkje bommer på det denne gangen:o
Då må eg sette meg inn i den. Er det best å ha boka,eller kan eg lese meg fram til det her inne??:rolleyes:Eg får kikke litt. Trene gjer eg jo mykje av, så det ser jo lovende ut det då:DTusen takk
Men frøken: Kan jeg spørre hvor høy du er? Ser at du har vektmål på 58 kg. Selv har jeg alltid trivdes best på 57 kg, men nå er jeg spikret på ca 65-66, og ønsker også å ta av de siste kg... Har ikke holt på med dette så lenge da, så håper at jeg går ned mer. Gikk ned 2 kg de første dagene. Nå, etter 2 uker henger jeg fortsatt igjen, vekten går ikke nedover:o Så vurderer ketolyse jeg og.
Det sies at på lavkarbo finner kroppen sin idealvekt. Den trenger ikke være det vi ønsker å veie :rolleyes:.
Hvis vi tenker evolusjonsmessig, så er nok ikke tynn/slank en ideell tilstand for oss mennesker. De som overlevde, hadde evnen til å lagre energi (fett) i gode tider for å bedre kunne takle de dårlige tidene (sult, sykdom, osv).
Så det er kanskje derfor at de siste kiloene sitter så godt - de er der for at vi skulle kunne overleve som art??
Ja eg prøver litt til,etter det så går eg over på lavkarbo,og så ser eg kva som skjer.Dette vil uansett være ein livsstil for meg heretter:D:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.