< Tilbake til oversikten

Tisser mye ... Øhm ...

Bubble sa for siden:

Hmm, ja. Jeg har måttet tisse veldig mye nå den siste uken. Begynte på lavkarbo på mandag, og alt jeg drikker renner rett gjennom. To dråper drikke blir til kjempefull blære! Er jeg unormal, eller er det normalt?

Gerd sa for siden:

Normalt :)

Vannet du drikker tar med seg oppsamlet væske (og avfallstoffer) fra kroppen.

:)

Bubble sa for siden:

Okay! Bra å høre at alt da er normalt :)

Carisma sa for siden:

Ikke bare normalt, men veldig bra :ja: Det betyr at utrensinga er i gang og kroppen snart begynner å forbrenne fett :D

Starry Eyes sa for siden:

Men skal det vedvare? Jeg føler jeg har gått som Bubble her i nesten to måneder, blir liksom aldri helt 'tom'. Men drikker jo en god del da...

Yonah sa for siden:

Tja, si det, jeg ar alltid vært sånn, flr på do 1-2 ganger i timen store deler av dagen.
Men nå ble det plutselig m
e verre og først etter en uke merket jeg problemet... UVI... så nå drikker jeg sitronvann, spiser tranebærkapsler og tar 1g c-vitamin om dagen og allerede etter et drø*t døgn tisser jeg sjeldnere igjen( ja, altså en gang i timen:lol: ) Mulig jeg ikke er helt normal;)

LenaBeatrice sa for siden:

Den første tiden er den verste, men jeg kan oppleve hyppige dobesøk for å tømme en overfull blære de gangene da jeg ikke har vært så innmari flink med maten i tiden før.
Jeg kan ha spist mye salt, for mye brus/søtning, eller på annen måte spist feil.
Da samler kroppen min gjerne på seg vann, som må ut igjen når jeg skjerper inn kostholdet :-)

For lite fysisk aktivitet/stillesitting er også en faktor som gjør at jeg kan samle på meg vann i kroppen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.