< Tilbake til oversikten

Nybegynnertråd

Nuppe sa for siden:

Lager en nybegynnertråd jeg, så ser vi om den slår ann. Vi nye lurer jo på myyye forskjellig, og så kan jo de erfarne stikke innom her å svare når de føler for å hjelpe til...
:D

Sånn som meg, tenker på det da, at i dag er jeg så hoven i hendene. Ringene er trange, spiste endel bacon i går, kanskje det ble for salt... Drikker endel vann da, men jeg var ikke oppe i tre liter i går nei.

Hvor mye kaffe drikker dere andre? Jeg har masse kremfløte i , men jeg kutter veldig ned på andre ting som kan inneholde karbo, som feks grønnsaker. Men skal kjøpe vitaminer i dag da...:rolleyes:

SunnhetMedSirrup sa for siden:

flott og ha et sted og samle samtalene ! :)

og jeg drikker ikke kaffe .. :(

men drikker rundt 8 kopper grønn te dagen , er gått dilla.. + vann :)

har kofein noe og si på deg? det er naturlig kofein i grønn te, men jeg har ikke merket noe... :)

Nuppe sa for siden:

Jeg tror ikke at koffein spiller noen rolle- enda vertfal, jeg slår ut ganske mørkt på ketosestixene, og jeg går jo ned.

Begynner å bli ganske matlei da... Uvant med så mye fett!!

Jabba sa for siden:

Dere som drikker grønn te - bruker dere sukketter?

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg var svoren tedrikker med melk, syntes det var vanskelig å gå over til grønn te, uten sukker, men jeg prøvde. Lagde den litt tynnere. Første uken drakk jeg kvarte kopper, fikk det ikke i meg, neste uke drakk jeg halve, og nå kan jeg faktisk kose meg med en kopp grønn te. Uten noe søtt i. Jeg kjøper stort sett Twingings med Cranberry eller Sitron.

Carisma sa for siden:

En skive appelsin i teen gjør den søtere syns jeg :ja:

Gracella sa for siden:

Jeg drikker ganske mye kaffe - jeg tenker mitt når jeg leser om at et moderat inntak på to-tre kopper om dagen er godt for helsen... Det har jeg drukket før frokost :eek:.

Mulig at jeg misforstår deg litt her, men du bør ikke kutte i grønnsakene for å kunne drikke mye fløte...(?). Venn deg heller til å ha mindre fløte i kaffen.
Jeg liker te på den engelske måten; med melk. På ketolyse byttet jeg melk med fløte. Det blir ikke helt det samme, men nå synes jeg at det er godt.
Jeg gikk ikke ut av ketosen heller.

Furine sa for siden:

Drikk grøn te utan søtningsmiddel. Likar ikkje så godt Twinings og Lipton sine (ekkel ettersmak!), eg svergar til Pickwick sin, Green Tea Natual Lemon + diverse andre vesjonar av grøn te dei har. Det går nokre koppar i løpet av arbeidsdagen. + ein del vatn.

Zincite sa for siden:

Og så er grønn te MYE bedre når den trekkes rundt 70-80 grader :ja:

jeg drikker 8 kopper om dagen.. er SÅÅÅ avhengiv! :rolleyes:

jeg bruker 1-2 suketter ( natreen ) , eller sukrin. helst sukrin.

i sverige fant jeg en utlending butikk som selgte løs vekt grønn te- med HELE minte blader oppi.. det lukta nydelig, så jeg kjøpte 500g :) nøt en i går kveld.. mm... har også kjøpt grønn te med mint smak i te-poser, men det gjør så mye og se de store bladene i løs vekten.. de gir smak!

Nuppe sa for siden:

Helt utrolig at jeg fortsatt er i ketose, glemte meg selvfølgelig i går, etter ukjent anntall glass rødvin, drakk to cajparinja.... Men klarte å styre unna potetgullet da!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.