Sukker sukker sukker, i lange baner.
i Hvertfall i forhold til hvordan jeg spiser ellers.
Når jeg tenker meg om var ikke mengdene så store, det handlet vel mere om at jeg spiste litt av mange ting som jeg ellers ikke spiser.
Tilbake til normalen i dag, dvs lavkarbo ;)
Å GUD SÅ GODT DET FØLES!!
For dere som vil se i bilder hva jeg holdt på med i går:
Jeg har vært sliten og lei, lei, lei den siste tiden så i går freaka jeg også ut. Det ble en sjokkiskjeks som inneholdt "bare" 6,1 gr karbo, litt kokosbolle, en lite neve ostepop, slurpet litt av iskremen som jentene mine spiste, og tok et par biter ordentlig sjkokolade. skal ikke gjenta seg!
Nå er jeg trøtt og lat, og burde vel strengt tatt sparket meg i baken og gå meg en skikkelig rask trimtur samt pempe noen flasker vann.
Jeg har feiret ni-årsdag i flere dager, slikket bollen ved kakebaking osv, hehe.
I går ble det både pølsebrød, kaker og druer pluss litt sukkerbrus. :eek:
Jaja, totalen for denne uka var alikevel ned 0,4 kilo.
Neste mål er å bikke under 70 kilo, skal prøve å klare det på 2-3 uker. Kan holde litt hardt med fest både fredag og lørdag neste helg, men sakte men sikkert går det nedover. Det er virkelig deilig med kyllingfilet til søndagsfrokost!
Jeg skeia litt ut i helga med en Atkins-bar til lørdagsgodt! Dern smakte jo nærmest sjokolade med karamell, men lurer jo fælt på hvor "farlig" den var i forhold til mitt forholdsvis nystartede lavkarbo-kosthold.
Jeg er så matlei og kvalm for tiden, at jeg har skeia ut med Atkinsbar de sisste tre dagene. Jeg ser på stixa at jeg ikke er i ketose lenger, og har kommet frem til at det må være pga barene. Og da er jo ikke det noe å spise ( for meg ) heller.
Noe jeg lurer på: Hvor mange karbo er en skikkelig sprekk?
Jeg skeia ut i går med ca 40 karbo i går kveld på et og samme måltid -rett etter en skikkelig kaloribombe av en creme brule. I dag er jeg veldig svimmel og kvalm. Kan dette ha en sammenheng? Har spist vanlig lavkarbo-frokost idag. Ikke sulten igjen enda pga sen frokost.
Tja.....når jeg sprekker blir det som regel mere enn med 40 gram karbo....som regel.
Men jeg vil vel egentlig si at en sprekk handler mere om hva man sprekker med, en mengde karbo, kanskje.....
Kommer jo også litt an på hvor frie tøyler man har i utgangspunktet.
For noen er jo 40 gram karbo eller mere normalen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.