Nå har jeg fulgt oppskriften for å få inn ticker til punkt og prikke men får altså ikke lagt inn den nye tickeren. Har gjort det før så forstår ikke hvorfor det ikke går nå....
hva kan jeg gjøre feil?
Alt er markert og limt inn.
Alt av koder skal ha store bokstaver. Om du har kopiert rett fra tickerfactory, må de rett og slett ha gitt deg feil kode. Bytt ut "url" og "img" til "URL" og "IMG". Det skal heller ikke være mellomrom i koden!
Nå prøvde jeg igjen, men det samme skjer. Det er den øverste koden ikke sant? Alt er merket og trykker lim inn. Men likevel kommer ikke noe opp... Har jo gjort dette før, men nå vil den altså ikke.
Jeg gjør alt som dere sier. Klikker inni og trykker merk alt. Og limer inn. prøvde to ganger nå å lage nye tickere i tilfelle de hadde gjort noe feil, men det samme skjer igjen...
Det gikk ikke helt, for du har ikke url til tickeren din på signaturen. Men når jeg ser at quoten heller ikke gikk, virker det nesten som at det skjer noe feil når du legger inn en kode.
Som du ser her: [quote = Areola; 757632= Areola; 757632]
så skal det ikke være mellomrom mellom tegnene, og dette gjør at det ikke koden/quoten ikke virker.
Hvilken nettleser bruker du?
Ja, explorer er nettleser :)
Men da skjønner jeg ikke hva som skjer altså,
Hvis du vil ha det riktig, kan vi godt prøve igjen:
klipp ut denne under, men fjern mellomrommet jeg har satt inn etter den første ['en.
[ url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wcU751s/=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wcU751s/]
[img] tickers.tickerfactory.com/ezt/t/wcU751s/weight.png [/img]
[/url]
Da skal det bli riktig:
Signaturen din oppdaterer seg automatisk når du går inn på den, skriver passord og endrer vektdata og lagrer inne på tickerfactory :). Du behøver med andre ord ikke å lime den inn på ny hver uke!
Jo, for Mokki har ikke fått med seg linken, har bare bildet av tickeren. Men vi kan årne det til neste uke Mokki, jeg er som regel her :)
Om vi får det riktig kan du gjøre slik som Photo beskriver, det er veldig greit når man først har fått det i orden, altså :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.