< Tilbake til oversikten

Jeg er SÅ fornøyd!

Oi ..! sa for siden:

I går startet jeg en tråd der jeg spurte etter råd og veiledning ettersom jeg var på 10. dag i Atkins' introduksjonsdiett og fortsatt ikke fikk utslag på ketose-pinnene. Jeg fikk noen tips - særlig var Photobscura hjelpsom :) - og i dag justerte jeg matinntaket mitt. Gjett hva?! I kveld ga ketose-pinnen utslag på nivå ++ :) Jeg er LYKKELIG! (Riktignok er jeg en lykkelig pike med dårlig ånde, men det får stå sin prøve ...)

Det er godt å bevege seg inn i fora der en blir tatt på alvor og hvor folk primært er interessert i å hjelpe til heller enn å krangle. Tusen takk!

Krøllerellerei sa for siden:

Så kjekt å høre at det endelig endret seg for deg!
Jeg er forøvrig helt enig med det , du sier om dette forumet, jeg er nok litt forelsket, både i forumet, og folkene her inne!

Kitt sa for siden:

Det beste er at alle er like hyggelige i virkeligheten!:love:

Har du sett denne tråden om treff i Oslo? :syklubb:

Veldig hyggelig om du kommer. Resturangen er skikkelig lavkarbo- vennelig og ingen av oss biter særlig hardt!:lol:

Photobscura sa for siden:

Bare hyggelig! Du aner ikke hvor mye nytte jeg selv hadde av forumet da jeg var fersk på Atkins!
Gratulerer med ketose! Om du har mørkt utslag så KAN DET HENDE du drikker litt lite vann, for mørk farge kan indikere dehydrering, bare et tips ;). (Og, som vi alltid sier her på forumet -utslag er utslag :D).
Og den ånden, haha, jeg var heldig, og den forsvant etter noen uker. I mellomtiden hadde jeg god nytte av å tygge på fersk persille, da jeg ikke liker tyggis, og tyggis inneholder søtstoffer som man skal være veldig forsiktig med i starten av en ketogen diett.
SB12 er det også noen som har hatt god nytte av :)

Oi ..! sa for siden:

Hei :)
Var inne og leste tråden og kjenner at jeg har veldig lyst, altså! Det er bare det at det er première på den neste Stieg Larsson-filmen den dagen, og jeg har planer om å gjøre det meste for å få tak i billetter. Det blir vel kanskje i siste liten å si fra dagen før?

Carisma sa for siden:

Filmen vises gratis på Opera-taket dagen etter, lørdag 19.

Oi ..! sa for siden:

Takk igjen :)
Jeg ligger mellom + og ++ på testene, så da er jeg fornøyd :) Er vant med å få i meg mye væske fra tidligere, så det er ikke noe problem å drikke nok. Og takker for tipset om fersk persille! Det er jo et tips fra 80-tallets bekjentskap med hvitløk, men det hadde jeg helt glemt bort, gitt. For 20 år siden skammet en seg jo dersom det luktet hvitløk av ånden ens, så da tygget vi persille som gale. De siste årene er hvitløk blitt så vanlig blant oss nordmenn at ingen trenger å skjule det lenger, så persillekvastene er nok blitt glemt. Har vært og kjøpt en bunt i dag, så nå skal det tygges! :D

Oi ..! sa for siden:

Jøss! Hva folk VET!? Så bra, da vet jeg det, men håper fortsatt på billetter til fredagen på en av de store kinoene ;) Hvis ikke jeg får det, blir det nok Opera-taket på meg også, ja :)

Photobscura sa for siden:

Dæven! :p

Carisma sa for siden:

Hmm, nissen i tastaturet som slo til der ja.... :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.