Paris sa for siden:
Kan man spise bernaisesausen som er laget med smør og melk og pose fra Toro? Ser det er noen karber der, men blir kanskje greit når det får såpass mye smør??
mye å lære
Tenkte lage løvstek - lov?? Med brokkoli og blomkål...
Paris sa for siden:
Kan man spise bernaisesausen som er laget med smør og melk og pose fra Toro? Ser det er noen karber der, men blir kanskje greit når det får såpass mye smør??
mye å lære
Tenkte lage løvstek - lov?? Med brokkoli og blomkål...
SunnhetMedSirrup sa for siden:
om det er " lov " spørs vel på dit totale bruk av karbohydrater den dagen, har du spist masse tomater, brokkoli, salat, m.m. og har spist tilsammen 15karb, så skal du begynne og være forsiktig..
men jeg vet ikke hva det står bak på din pose med saus..
men det beste er når karbone kommer fra grønt - de ahr antioksidanter, vitaminer og næringstoffer.. :)
Paris sa for siden:
...ja...:( trodde jeg hadde funnet noe som alle likte jeg...men trenger ikke spise bernaisesaus selv...kanskje litt, men kan heller ta olje over...
Tusen takk for raskt svar!! :)
Carisma sa for siden:
Dette gjelder for KETOLYSE. Så vidt jeg vet følger ikke trådstarter ketolyse.
Posebernaise er uheldig pga at den i tillegg til mye stivelse inneholder mye salt. Det finnes gode og enkle oppskrifter på saus her inne, eller i nødsfall kan fjordland sin i beger brukes.
Gerd sa for siden:
Hun har Lindberg filosofi og rådene bør komme fra den ;)
Det kommer an på hva Lindbergs filosofi mener om slikt.
Jeg kan ikke den, men du har vel ei bok eller noe?
SunnhetMedSirrup sa for siden:
du kan prøve du! men hvis vekta stopper opp er det nok en partystopper :(
Viclin sa for siden:
Jeg bruker Knorr en sjelden gang. Den skal blandes ut med melk, så da bruker jeg litt fløte og resten vann. Da blir det ørlite færre karber enn Toro sin.
Gracella sa for siden:
Vi bruker den "ofte" - det blir ikke alltid til at vi lager saus fra bunnen av dessverre.
I stedet for melk bruker vi fløte utspedd med vann.
Det er jo ikke de store mengdene man spise allikevel...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.