< Tilbake til oversikten

4 måneder på ketolyse

kelin sa for siden:

....og nå er 20 kg borte. Det føles bare så fantastisk godt. Det har vært en god del utskeielser men jeg nektet å gi opp. Dette kostholdet kan jeg leve med. De neste 20 skal og bort. Gleder meg!!!

Gerd sa for siden:

Å fy flate så flink du er :heia:

Gratulerer så masse :heia:

Og lykke til videre :heia:

lille74 sa for siden:

Gratulere masse.
Det gir meg håp........S

Anom sa for siden:

WoW!

LilleM0r sa for siden:

Helt utrolig! Så flink du har vært:) helt ufattelig på så kort tid!
Og lykke til med de neste 20:heia:

Kiira sa for siden:

Fantastisk! Gratulerer med flott resultat! :)

Kunne du tenke deg å fortelle litt om hvordan du har gjort det, hva slags utskeielser du har hatt og om og evt hvor mye du har mosjonert? Kunne vært inspirerende for oss som er helt nye her :)

kelin sa for siden:

Trening har det vært ca 1 gang i måneden. Jeg springer vel litt ekstra i trappene da jeg har 4 små barn i huset.... Jeg holdt meg fast til maten de første ukene. Følte ikke søtbehovet i det hele tatt. Men alle skrev jo om diverse sjokolader som inneholdt lite karbohydrater, "fløte og bringebæris" og friboldrops. Jeg MÅTTE prøve dette. Etter å spist litt av det har jeg fått søtbehovet tilbake og bare måtte hatt litt så og si hver dag. Det jeg spiser mest av er vel taco samt egg og bacon. Jeg merket at hvis jeg drakk for lite vann, gikk jeg ned mindre.

Andre utskeielser: jeg hadde en kjempestor utskeielse i ei uke da vi var på campingtur. Jeg spiste ALT jeg ville ha og til jeg var stappmett. Jeg gikk vel opp 3 kg den uka men etter ei uke med lavkarbo så var alt borte og enda litt mer. Jeg hadde ekstremt dårlig samvittighet uken etter jeg kom hjem. Kroppen var vond og hoven og. Nei det gjør jeg ikke igjen med det første.

Det jeg trodde jeg ville savne mest er potet. Før spiste jeg 1 kjøttkake og 3 poteter. Nå går det i salat, salat og atter salat. Nydelig godt er det! Savner ikke poteter i det hele tatt! Biffsnadder med salat og bearnaise er fantastisk godt :-) Nå skal jeg spise mer taco ....

mette_moj sa for siden:

:eek:
det er jo helt fantastisk bra!:D:D:D
håper mine kilo forsvinner like fort:D:p

Fungirl sa for siden:

Wow, så flink du er :)
Gratulere så masse og lykke til videre :heia:

NÅ! sa for siden:

:eek: DRIIIIITBRA!!!! unnskyld språket.... :p

Jente 1980 sa for siden:

Oi oi!!! GRATULERER!!! Blir nesten litt sjalu her jeg sitter... Startet selv 28.april, og har tatt av 9.6 kg... Men det er jo ikke så værst det heller :p

Peach sa for siden:

Sinnsykt bra!!! GRATTIS!!

sykavsukker sa for siden:

Gratulerer så mye! Utrolig bra :)

Yonah sa for siden:

WOW! Gratulerer med 20kg bortevekk:blomster:

Du har jo vært veldig flink! Stå på! De neste 20 blir du nok kvitt også!

Orkide sa for siden:

Gratulerer du har vær kjempe flink:heia:'
Lykke til videre:)

Vaffel sa for siden:

Wow! Veldig bra jobba! imponert

Karenina sa for siden:

Kjempebra jobba!! Gratulerer så utrolig mye!! :) Og med den motivasjonen og gode holdningen du har, skal du se at de neste 20 kiloene forsvinner før du aner ordet av det!;) Stå på!

Lava sa for siden:

Imponert! :ja:

Gratulere med flott resultat! :heia:

Tutte sa for siden:

Gratulerer så mye ! :) Helt vanvittig bra resultat !!! Lykke til med de neste 20 ! :)

Egg hver dag sa for siden:

Så fantastisk, du har vært kjempeflink. Gratulerer så mye med kostholdsendring som fungerer :)

Thilda sa for siden:

Wow så flink du har vært. Da klarer du de neste 20 lett som bare det :)

Mona S sa for siden:

:heia:Fantastisk resultat, du har vært kjempeflink! Lykke til videre:)

nenuial sa for siden:

Wow, gratulerer såå mye! Det er jo fantastisk! 20 kg på bare 4 mnd, det er utrolig imponerende :) Lykke til med de neste 20 - det går nok superbra :)

Bæret sa for siden:

Kjempebra! :D

Lykke til videre!

Er to kg unna jeg, startet den 14 april.
Når startet du?

kelin sa for siden:

Takk for alle gratulasjonene :-)

Jeg startet for akkurat 4 måneder siden - 24. april

nannemor sa for siden:

Fantastisk inspirerende å lese!! Selv har jeg hatt en skikkelig dum periode, etter å ha hatt en pangstart.... Stått bom stille noen uker.
Etter lesing og leting her inne, fant jeg ut at pepsi maxen og bacon har vært syndere for meg.
Jeg startet tror jeg 28 juli, og har hittils gått ned 6.7 kg så det er jo kjempe.
Uansett,inspirerende lesing :)

Klem, nannemor

Anitra sa for siden:

Gratulerer så masse, dette er kjempebra!

Zuma sa for siden:

Så herlig! Du har vært fantastisk flink. :heia:
Fortsett slik og du vil snart være kvitt dine neste 20 kg også. :D

Pearl sa for siden:

Så flink du er, og så kjekt med en til fra Rogaland.

galbi sa for siden:

Kjempeflott resultat :) gratulerer og lykke til videre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.