< Tilbake til oversikten

Fort nedgang i kilo den første veka, deretter stopp

nattinatt sa for siden:

:pNo er det mensetid igjen,pluss at eg har vært to ganger utav ketosen på desse iallefall to mnd,ikkje store sprekkene,men dog. Men sist så hadde eg ingen pause på de fire mnd eg gjekk på ketolyse,men det same skjedde sist og,fort nedgang med det same,så stopp. No er det vel ca 6 kilo eg har igjen,og som eg har forstått her inne,så kan dette være ganske så typisk.
Kan jo sei kva eg no et i løpet av ein dag. Til no er det egg,fett, og grønsaker til frukost,men i det siste er det smoothie laga på fløyte,olje,to egg,litt bringebær,og littegrann splenda. Den er veldig god,og lett å få ned før jobben. Og så er eg jo mett såå leng epå den.For tida er det lite apetitt og. Videre så er det salat til føremiddagsmat(med olje på) eller kesam,cc,og littegrann nøtter. Middag,fisk eller kjøt,med grønsaker,og fett. Kvelds,om eg har,er etter fysisk aktivitet. Gjerne ein smoothie igjen,eller berre litt ost og kjøtpålegg.
Men enkelte kvelder et eg litt peanøtter,og light cola. Særlig litt saltsjuk etter nokre timer med trening.
Føler ikkje at eg et feil på ketolysen heller,men gjerne eg skulle ha auka opp på sunne kh og sett om det ville satt fart på det?? Men så er det jo såå godt å være i ketose,sleppe luft i magen,og ikkje svolten.Men den sovinga går det litt utover.Tar ekstra magnesium,men likevel kan eg vakne med kribling i kroppen,og samtidig føle litt uregelmessig hjerterytme. Tar jo gjerne 1000 mg Magnesium før trening,pluss at eg tar ein fast om kvelden.(får merke på toalettet når eg tar for mykje av de ja:o:o)
Kva trur dere? fortsette ei stund til,evt hive seg på fettfestivalen,eller????

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.