< Tilbake til oversikten

Hvor fort kommer du i ketose?

Bixen sa for siden:

Da jeg startet kuren var jeg i ketose, dvs. fikk utslag på stix, etter en dag. Det gjorde jeg da jeg startet opp etter en mnd. pause også. Nå skeiet jeg ut i helga, og har ennå ikke kommet i ketose. Jeg vet man ikke skal henge seg opp i stix'en, men jeg gjør det likevel. :rolleyes:
Så, hvor mange dager pleier det å gå før DU er i ketose iflg. stix'en?

Kitt sa for siden:

Er i ketose på max 36 timer, hver gang!:D

Viclin sa for siden:

Normalt på kveld nr 2. Men denne gangen hadde jeg en sprekk på fredag, og var ennå ikke i ketose da jeg testet i går kveld.

Mr. Muscle sa for siden:

Jeg var ute på fredag. Drakk 3 lavkarboøl og et par glass sangria før jeg gikk på konsert, drakk et par 3 øl på konserten og styrtet resten av sangriaen på nachspiel.
Ble i tillegg et par øl til samt noen sterke drinker.

Lørdags morgen, lilla på ketostixen, ettermiddag lilla, kveld lilla

og det samme søndag, mandag, tirsdag og onsdag.

Gikk med andre ord ikke ut av ketose i henhold til stixen, men vektnedgangsstagnasjon ble det likevel :(

mette_moj sa for siden:

pleier å gå et par dager.. skeia også ut søndag, å er ennå ikke i ketose:mad: skal kutte ut tomat å se om det hjelper..

Carisma sa for siden:

Alt fra rundt 15-20t til 4-5 dager. Varierer veldig. Ofte tar det kortere tid når jeg har skeiet ut 2-3 dager, og lenger tid når det bare har vært en bitteliten utskeielse... :o

Bixen sa for siden:

Synes det er merkelig, for jeg hadde jo pause i hele juli, men da var jeg raskt tilbake i ketose igjen. Nå skeiet jeg ut i tre dager, og er ennå ikke i ketose. Skulle tro det lageret med karber fra helga var kjapt ute av kroppen igjen?? Jaja, gjenstår å se om vekta snart beveger seg nedover, annet enn den kg med vann som kom på i helga. Den er ihvertfall borte... :rolleyes:

Silver sa for siden:

Jeg skeiet kraftig ut i dag, liker ikke når det alltid må stå så mye godt på pauserommet på jobb! Og vet at jeg er ute av ketose, men klarer allikevel ikke la være å teste hver gang jeg går på do. Nå nettopp var det faktisk bitte bittelitt antydning til lys, lys, lyyserosa! ;)
Men det kan jo ha vært lyset.. :P Pleier å ta en dag eller to.. Den kommer nok snart tilbake til deg også. Tror dette varierer veldig..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.