NoMilkToday sa for siden:
Fikk min kjære datter for snart 7 mnd siden, så nå skal kiloene bort ;)
Har fått anbefalt kavkarbodiett, for mange påstår de er mett men fortsatt går ned i vekt :) Stresser ikke med å bli kvitt kiloene fort, en veknedgang over en lengre periode er ok! Skal ned ca 8-10 kilo, det er målet mitt. Kanskje er noen kilo borte til jul :p Men lurte på om noen kunne dele hva de spiser iløpet av en dag? Er ikke heelt sikkert hvilken filosofi jeg følger, prøver vel bare å få i meg minst mulig karbo og sånn passe med kalorier, uten og måle eller telle noe som helst. Synes og det er en smule vanskelig å finne frem på dette forumet, så om noen ville f eks dele hva de spiser til frokost hadde jeg blitt evig takknemlig, eller generelt gir meg ideer om hva jeg kan spise.
Idag er planen å spise ( sålangt)
Frokost : 2 skriver fiberrrik med ost + en kaffe med litt kaffefløte. Andre dager lager jeg egg og mager bacon eller omelett med litt grønnsaker, men kjenner meg allerede litt lei av egg.
Lunsj : Salat med isberg, litt tomat, litt paprika, litt rødløk, agurk og fetaost
Middag: Idag var planen laks eller kyllingfilet med brokkoli, rødløk, paprika pg litt purre. ( Kan man spise alt det? )
Kvelds : Aner ikke, tom for ideer.. Tips?
Om noen av dere kloke mennesker kunne hjelpe meg, hadde jeg blitt takknemlig :o)