< Tilbake til oversikten

Tupperware :)

Camz sa for siden:

Jeg vet ikke om dette er lov å skrive her siden det kan oppfattes som reklame, men prøver alikevel :o
Jeg har holdt på med lavkarbo siden februar å har vært skikkelig lei av matlaging, men jeg har aldri vært glad i oppvarmet mat :confused: Men en dag var jeg på tupperware selskap hos ei venninne å der så jeg lyset:rolleyes: Tupperware har jo mange geniale bokser å greier til å oppbevare og tilberede maten i. Så nå kan jeg fryse i en boks og bare hive den i mikroen/stekeovnen når jeg vil spise. Boksene slipper ut damp/trykk og regulerer dette sånn at maten blir best mulig. I tillegg blir vanndampen ledet bort fra maten så den slipper å bli så vassen. Så jeg anbefaler dere å sjekke www.tupperware.no om det er andre der ute med samme "problem" som meg :p Jeg likte produktene så godt at jeg nå har begynt å selge produktene selv. Så om dere ikke kjenner noen som selger tupperware så kan jeg bestille og evnt sende til dere :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.