Slygern sa for siden:
Hei
Er ferskt medlem, og er i min 3. uke på ketolysekuren. Har gått over all forventning, og motivasjonen er på topp:D Har gått ned fra 79 til 75,8 kg (merkelig hvor viktig det er å skrive 75,8 i stedet for 76:D ) Føler at hvert kilo av er en seier!! Har tenkt meg ned på 65 kg. Går en tur hver dag på 1 1/2 time, kjapp gange, og er blitt avhengig av dette (blir så rastløs dersom jeg ikke får gått). Nå er jeg i gang med pakking for å begynne på 2. året på Barnevernped.utd., så da blir det hybelliv, mens mann og barn er her hjemme. Tror nok det blir enklere ang. kosten når jeg kun får meg selv å tenke på, men blir å savne mine kjære, snufs:( (er hjemme hver helg da:) ) Jeg har vært en skikkelig søtmons, men søtsuget er helt fraværende. Får ikke lyst på selv når det står så nært at jeg kjenner godislukten:) Har til nå ikke hatt en eneste sprekk, og tror jeg kommer til å klare meg fint. Hadde en dag med en ørliten tvil (da vekta viste 1/2 kg mer), men satte meg da ned å leste innlegg her inne og så var motivasjonen på topp igjen:cool: Kjempeglad for denne siden. Ønsker alle sammen lykke til:)