< Tilbake til oversikten

Angående alkohol

Lilli sa for siden:

Når jeg har vært ute så har jeg alltid drukket libfraumilch vin eller hva det heter. De er jo så søte og god. Men det er jo helt uaktuelt å drikke den nå når jeg er så flink i mat veien:p

Er det noen som vet om en hvit vin som smaker lik de bare ikke så mye karbo i seg..... Eller er det ikke å få tak i kanskje? Joda jeg er litt kresen når det gjelder alkohol. Drikker utrolig sjeldent, og når jeg først drikker så drikker jeg kun den vinen. Med andre ord så er det noen år siden jeg har vært ute, å nå er vi invitert i en 40 års dag....:eek:

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg kunne også tenke meg å få noen vintips. Jeg har alltid drukket øl.. og det er jo ikke aktuelt.

Skal i en fest, der man har med seg drikke, og jeg tenkte ha med en flaske rød eller hvit, men aner ikke hva denne vinen skal hete.

Det hadde vært supert med noen tips.

Krøllerellerei sa for siden:

Tusen takk Carisma! Jeg er ikke så flink å søke fram opplysninger i forumet, ennå. Det kommer sikkert etterhvert.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.