Har jo tidligere gått ned 20 kilo på ketolysekuren og er i gang igjen etter 5 kilo pluss i sommer. Tidligere hadde jeg NULL problem med å komme meg i ketose. Det gikk en dag også va jeg der. Men nå går det bare ikke. Jeg spiser det jeg skal spise. Mye fett lite kh, passe med grønnsaker og kjøtt og lever godt slik ketolyse skal være, men hvorfor kommer ikke ketosen denne gangen??? :confused:
Går du ned i vekt? I såfall skal du gi bængen i denne tissepinnen;)
Venter du mensen eller har mensen kan resultatet også bli feil, vise negativt.
Stixen sier ikke noe om du går ned i vekt, den viser bare at du har ketoner i urin. jeg spiser ketogent og får nesten ikke utslag på stixen og jeg spiser veeeldig lite karber! Men jeg går ned i vekt ( faktisk gjerne en 1/2kg i uka! ), og det er det som teller.
Ja har faktisk gått ned en liten kilo :) men nå har jeg ikke så mye tid å sammenligne det på siden jeg bare har holdt det gående ca 2 uker.... da tror jeg at jeg velger å stole på meg selv og ha tro på at jeg lever rett. Det har fungert veldig bra med ketolyse før. Livet er mye bedre når kroppen har det godt!
Enig med Imse! Forøvrig burde du sjekke datostemplinga på sticksene. Eller så kan de ha stått varmt (f.eks i hylle over lysrør), eller lokket kan ha blitt skrudd for dårlig på.
Men, stol på deg selv, det er det aller beste!
Grattis med en liten kg ned! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.