Jeg mener det var du som fortalte om te som var så god og søt at man ikke trengte noe søtning i den, men jeg finner ikke igjen det innlegget... Mener å huske at det var merket Celestial seasonings, og at det var mandarin den ene smaken du sa var best. Men hva var den andre smaken?
Har kjøpt en i dag, som heter mandarin orange spice, og den var god:) Trengte ikke ligge så lenge - var veldig kraftig i smaken. Kunne også tenkt meg å prøve den andre også;)
Hei! Ja, det er riktig, Celesteal seasoning. Den du beskriver er favoritten min, ellers så kommer apple cinnamon på en god andreplass! Nam!
Nå fikk jeg faktisk lyst på te :D
Da må jeg kjøpe den andre smaken også;) veldig god smak på den jeg har her:) Drakk det i dag da jeg fikk besøk - og spiste et par stratoskjeks til...:o
Bare hyggelig! Jeg er jo en kaffedame, men enkelte ganger er det bare så riktig med te! Som nå, hvor jeg har overvurdert oslosommeren, igjen, og tilbragt fire timer i friluft. Kald rett igjennom :o
Jeg har faktisk bare sett det på Deli de Luca. Sist jeg kjøpte så bestilte jeg fra et nettsted da jeg skulle ha noen vitamintilskudd.
Noen som vet hvor ellers de selges?
Sitter å drikker Celestial seasonings Acai og Mango te jeg nå! Kjempegod!
De hadde ikke den mandarin smaken dere snakker om på helsekosten her så da ble det denne.
Ellers er mitt yndlingsmerke når det gjelder te London Fruit and Herb Company. De har masse gode smaker, blant favorittene er:
Jordbær m. vanilje, bringebær, blåbær, solbær og epple/kanel.
Synes ikke man trenger sukker/søtning i noen av disse, veldig naturlige og fruktige smaker :D
Takk for at dere tipset om Celestial , disse er nye for meg og må nå prøves ut!
Jeg er helt enig i at både Celestial Seasoning og Yogi-te i forskjellige varianter er knallgodt... jeg har to hyllerader og vel så det med te her :o Jeg drikker kaffe også, men te blir jeg veldig hamster over... har både pose-te og løsvekt-te fra les palais des thés og black cat osv. Akkurat nå drikker jeg en kopp av CS-varianten Bengal Spice, veldig søt og varmende!
(Og både Yogi og CS finnes på nær sagt alle helsekost-sjapper, selv handler jeg mest på Helios)
London's "Sweet peppermint" er min absolutte favoritt blant søte te'er.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.