< Tilbake til oversikten

Har jeg vært heldig?

Daniel sa for siden:

Hallo! Startet med Ketolyse den 14 oktober 2008. Fra Oktober til Januar gikk jeg ned 25 kilo. Etter det sa det bom!! og stopp. I den perioden spiste jeg nesten ikke noe salat, tok ikke ketolyse-pillene, drakk Cola-zero og pepsi max på hardet livet og det meste av trening fikk jeg da jeg gikk til kjøleskapet for å hente meg mat og drikke. Fra Januar til nå så har det gått opp og ned 2-3 kilo, helt til jeg skaffet meg en boksesekk og startet å bokse.

Nå klokken 17.00 hver dag bokser jeg i 20 minutter, med situps og push-ups imellom øktenen. Så springer jeg opp og ned trappene så mye jeg klarer, og avslutter med 20 minutters hard sykling. Og nå går jeg nesten ned 2 kilo i uken.

Er det en spesiel grunn til at jeg plutselig stoppet å gå ned i vekt?

Megvel sa for siden:

Er du tilbake på ketolyse nå da? Det er vanskelig å vurdere hvor høy du er og hva som er opprinnelig vekt, nåvekt og målvekt! Men de fleste får et platå iblant, det bare er sånn.

Daniel sa for siden:

Nei, var i ketolyse fra Januar til nå.

183 cm
Startvekt var : 107 kilo
Nå : 83.8
Målvekt: 75?

Fungirl sa for siden:

Selv har eg gått på ketolyse mer eller mindre siden mai i fjor og vært i ketose hele tiden, utenom planlagte opphold, som nå i sommer.
Eg sto omtrent i ro på vekta fra januar til mai, hatt pause i sommer, og er nå igang igjen.
Er nok helt vanlig med platå i ulik lengdegrad, noe er heldigere enn andre på det området :)

Megvel sa for siden:

Okei, så du har lagt til trening og det er sikkert hvorfor du fikk farten opp igjen. 75 er veldig tynt for en på 183. Manden her i huset er 183 og han er helt konkav når han er så tynn. Tenk studietid og lite penger til mat - tynn.
Det er vanskelig å være skikkelig sterk også når man er så tynn. Men rundt 80 kan du virkelig ha god energi, pene klær og fint bygget kropp ;)

Grunnen til at du stoppet opp var vel at kroppen måtte ta seg litt inn igjen. OG at du ikke var nok fysisk aktiv og alle de andre tingene du nevner.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.