< Tilbake til oversikten

Auauu magen min

Emmie sa for siden:

Jeg har hatt en liten sprekk allerede !!!:o
Har feiret mannens bursdag og serverte bl.a vanlig lanpanne sjokokake - i tillegg til Gerds ostekake !
Svake menneske - klarte ikke dy seg vettu - måtte bare smake på et par små ruter av sjokladekaken også !

det var ikke lurt ser det ut til inatt , har jeg hatt voldsomme magesmerter og holdt på å spy på det verste - følte meg skikkelig dårlig.

Lurer faktisk på om det er pga av sjokoladekaken jeg smakte på - for det er iallefall plenty med sukker i den ! :rolleyes:

En ting er iallefall sikkert - jeg ønsker ikke å skli ut igjen , og falle for flere fristelser , for det var det faktisk ikke verdt ! Magevondten fikk meg iallefall motivert til å forsette videre og forsatt holde meg unna sukker !

(menhva er det som gjør at kroppen ragerer så kraftig på sukker , når man først har vært uten en stund ??)

LorelaiLeigh sa for siden:

Akkurat det samme skjer med meg om jeg sprekker. Var på ferie i sommer og på en restaurant bestilte jeg meg innbakt pizza. Jeg vet ikke om jeg skal skylde på den,men hadde mageknipe og kvalme i flere dager etterpå. Da fant jeg ut at å sprekke er virkelig ikke verdt det om det blir sånn hver gang.
Du fikk sikkert litt sukkersjokk av sjokoladekaken,ikke vet jeg hvorfor kroppen reagerer som den gjør,men noe er det ihvertfall som skjer. Du er ihvertfall ikke alene om å få magetrøbbel av utskjeielser :)

Supramundane sa for siden:

Det samme skjedde med meg da jeg sprakk i helgen.. Vet ikke hva det kommer av, men herregud så fælt det var! :mad:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.