< Tilbake til oversikten

Som sist eg var på ketolyse

nattinatt sa for siden:

Så for det fort av kilo første veka,men så stopper det liksom opp. Er det fordi det er de siste tre fire kiloa tru? Skulle jo tru at eg gjer rett ang mat og drikke sidan det går så fort med det samme. Regner jo med at det er eindel vatn og til å begynne med,men likevel. I løpet av første veka for det fire kilo av meg,men så er det liksom stopp. På fredag var det ein mnd sidan oppstart. Vurderer om nokre veker å uansett begynne med generell lavkarbo,det kan være eg går ned på det like godt,og uansett,vekta går ikkje opp igjen av det:D:D
Sist prøvte eg å kutte heilt ut på kaffi ei stund,og søtnings stoffer. Videre kutta eg ned til alldeles minimum med mjelkeprodukt,men ikkje noko av det hjalp, så det ser eg ikkje vits i å prøve igjen,mykje bedre likevel å leve til ein god form av ketolyse, og ikkje stresse med det tenker eg. Men uansett, dette var berre nokre tanker frå meg, og om det er andre so har opplevt det likee eins. Gjekk forresten veldig fint på dobbel trening time igår,slapp å bli svolten og skjelven som det kan hende elles med meir kh i kroppen. Tok meg ekstra fett pluss ein magnesium tbl før treninga, og det ser ut til å være eff.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.