Er det bare meg eller er Ketolyse sine stix mer ømfintlige enn ketostixen vi kjøper på apoteket? Har målt me begge og får 2 ulike utslag(nye bokser begge 2, ikkje stått i varme). Jeg vet utslag er utslag men jeg tenkte bare jeg ville lufte d:)
De du kjøper på apoteket (ketodiabour eller hvordan det enn staves), viser vel fra 10 og oppover, mens de fra ketolyse fra 5. Har også hatt de fra apoteket, men de tror jeg der var noe feil med... De ble bare gule:eek:
Ja, det kan stemme det - jeg har prøvd både stix fra apoteket og ketostix, sistnevnte for første gang i går, skal si jeg ble forbløffet over såpass klar og mørk farge plutselig :)
Jeg har også kjøpt keto-diabur-test på apoteket.
Ble litt skuffet for det ser ikke ut som jeg er i ketose
viser bare såvidt litt svakt farge gul/beige = negativ.
Eller er det bare jeg som har misforstått?
Merkeligt.. Mine heter ketostix og jeg har kjøpt di på apotek 1. Hos meg så har jeg sterkere utslag på di enn di jeg har kjøpt på ketolyse.no. Men utslag er utslag:) Så jeg har ingen erfaring me di dere nevner og har aldri opplevd gule utslag
det har noe å si ja! Helt mørk over lengre tid betyr at du drikker for lite, og motsatt ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.