< Tilbake til oversikten

Oh, my god

Tonemi sa for siden:

I dag gikk det opp for meg at jeg har slanket bort hele 46 kladder:eek: (1/2 kilo kladder) med fett fra kroppen min....Gjett om jeg ble utrolig stolt nå:D

Blir mere virkelig når jeg "så" det på den måten.....

Gracella sa for siden:

Gratulerer! :)

Photobscura sa for siden:

Hurra!!!
Jeg måtte, for å virkelig innse hvor mye jeg hadde gått ned, fylle opp vaskebøtter med vann tilsvarnde vekta jeg hadde tapt. Ble helt målløs der jeg sto og skulle prøve å bære dem! Tenk at jeg har gått med den overvekten på kroppen! Utrolig.

Krøllerellerei sa for siden:

Her hadde jeg lyst å si vannvittig bra! Photobscura sin forklaring gjorde dette utrykket ennå bedre!

Hahaha!

Orkide sa for siden:

Gratulerer kjempe bra:D

vaskeklut sa for siden:

Så bra!! :O Gratulerer!

Lurer* sa for siden:

:heia: så fantastisk flott Tonemi! Kult å kunne "se" kiloene på den måten! Gleder meg til jeg kan begynne å tenke slik:)

Like_a_virgen sa for siden:

Flinking !!! :) Det er en helt rå følelse!! (har selv gått ned ti kg) Gratulerer !!

Titt1Tei sa for siden:

Gratulerer :D Kjempebra!! Selv har jeg tatt av 5 kg på 4 uker, og er strålende fornøyd. Akkurat nå koser jeg meg med Bacon Crisp og Hvitvin med GOD samvittighet :uskyldig:

Tutte sa for siden:

Gratulerer så mye :heia: Du har vært utrolig flink :D

Bien sa for siden:

Gratulerer så mye :heia:

LenaBeatrice sa for siden:

I sverige kjøper jeg enda mindre kladder noen ganger, 250 gram....så en kilo = 4 kladder ;)

Mona S sa for siden:

Så fantastisk! Du er kjempeflink!

Hannehk sa for siden:

kladder????:confused::o

En pakke smør (500 gr).

nenuial sa for siden:

Så utrolig bra, Tonemi! Gratulerer :) Det er MANGE kladder det :D Jeg har gått ned 36 kladder - skulle kjøpt det en gang bare for å se hvor mye det virkelig er ;)

Mercudia sa for siden:

HIPP HIPP HURRA for deg! :) :)

vera82 sa for siden:

Kjempe bra, flink er du :):)

CocoNut sa for siden:

wow, jeg blir så motivert jeg når jeg leser om dere som har gått ned så mye. Utrolig bra jobba altså, du har all grunn til å være stolt ja:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.