< Tilbake til oversikten

Hei hei alle sammen

connie83 sa for siden:

Jeg er helt helt ny her og lurer på en del ting :) så at man burde lese boken før man begynner med denne livstilen, hvor får jeg tak i det? også er jeg veldig usikker på hvilken livstilprogram jeg skal følge, jeg har egentlig ikke anelse om noe ang kosthold eller noe! bare vet at jeg ønsker og forandre livsstilend min og helsen! Er ikke det at jeg må ta av så mange kg men har en veldig usunn leve stil, målet er vel ned 8-10 kg maks! Håper noen kanskje har noen råd, om hvilket program jeg burde følge og hvordan jeg begynner :) tusen takk for alle hjelp :)

oi ble langt det her hi hi

Ivory sa for siden:

Mitt råd er at du leser om de forskjellige retningene innen lavkarbo, og at du velger ut noe som du tror kan passe deg.
Jeg følger ketolysekuren, og det er mange Meny-butikker som har disse bøkene og flere ting til denne kuren. Jeg har ikke undersøkt, men går ut i fra at du får tak i de andre bøkene på bokhandelen.
Når man har funnet noe man vil prøve seg på, er det lurt å lese boka og følge den for å oppnå best resultat;)

Lykke til!:heia:

Bixen sa for siden:

Du finner også en del bøker på biblioteket, bl.a. boken om Ketolysekuren. Lykke til!

Silver sa for siden:

Der står det at man kan spise så mange egg man vil. Men jeg mener jeg har lest at man ikke skal få i seg for mye protein også? Eller?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.