Hei igjen. Jeg forsøker meg på nok et spørsmål, jeg!
Før jeg startet på atkins var jeg (naturlig nok) god i holdet og det skulle ikke så mye aktivitet til før jeg var ganske svett.Nå er jeg 10-12 kilo lettere og ca. halvveis til målet.
Jeg opplever imidlertid ikke har svettingen har avtatt. Er dette normalt. Noen med erfaring der ute?
Jeg har også svettet mye, før trodde jeg det var overvekten som var skyld i det. Men jeg har gått ned en del i vekt og jeg er rimelig bra trent. Men uansett så skal det ikke så mye bevegelse til før svetten først pipler for deretter å renne i strie strømme i hverfall hvis jeg trener.
Noen mennesker har høy svetteproduksjon, noe som er bra for det regulerer temperaturen i kroppen og det transporterer ut avfallstoffer. Jeg har ofte merket i perioder med mye trening så er ikke svetten salt lenger, sikkert fordi jeg da er noe tom for det i kroppen.
I allefall det er ikke sikkert at du reduserer din svetteproduksjon fordi om du tar av i kg eller blir bedre trent;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.