mofe sa for siden:
er her;
www.dagbladet.no/dinside/2004/12/08/416949.html
syns artikkelen er ganske bra jeg! bortsett fra at jeg spiser aldri frokostblandinger mere da..
mofe sa for siden:
er her;
www.dagbladet.no/dinside/2004/12/08/416949.html
syns artikkelen er ganske bra jeg! bortsett fra at jeg spiser aldri frokostblandinger mere da..
Kristian sa for siden:
Jeg er ikke så sikker på all bran frokostblandinger er så bra. Jeg prøvde en liten porsjon her om dagen og fy søren så sulten jeg ble. Skal det være frokostblandinger så må den inneholde nøtter, mandler og diverse frø og ikke sukker eller syltetøy.
Jeg syns det var bra at de fokuserte på at brødet måtte være svært grovt, jeg tror mange hadde fått bedre helse av å bytte til grovere brød.
Begod sa for siden:
Slett ikke ille, de rådene der. Men lavkarbo er de ikke.
Summer sa for siden:
Enig. :) Men lavglykemisk er det i allefall, og det er ikke verst, og det er jo positivt at de vektlegger at det må mye pålegg og andre proteiner til... Skulle bare vært litt mer fett.. Mne dersom folk er flinke å spise nøtter, så er jo det en fin kilde..:) (jeg får hvertfall i meg endel der... :rodme: -hilsen Lise som kan spise 250g nøtter på en kveld uten problemer- )MHM sa for siden:
Ernæringsfysiologen har jobbet på dr. Lindbergs klinikk, så hun har vel fått med seg ett og annet... ;) :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.