Elinengelen sa for siden:
Kan en bruke sånne bar er til mellom måltider? jeg sliter med å spise ofte nok.
Kan en bruke sånne bar er til mellom måltider? jeg sliter med å spise ofte nok.
LenaBeatrice sa for siden:
Tenker du på Atkinsbarer?
Vær forsktig med de i såfall, ikke alle tåler de like godt.
De skal jo liksom kunne brukes, og det hender jeg tar en, men blir det for mye så stopper vekttapet opp.
Søtningsstoffer har for mange en veldig ugustig virkning på vekttap, for ikke å glemme at barer i tide og utide fortrenger god mat som du virkelig trenger både for helsa og vektnedgangen.
Takk for svar.Hmmm, da får jeg finne på noe annet til mellommåltid. i dag laget jeg et mellommåltid fra boka.bacon og ost, og det ble for fett for meg...driiitkvalm....blæææ
Ivory sa for siden:
Hva med litt tyrkisk yoghurt tilsatt litt linfrø, solsikkekjerner, vaniljeessens, noen bær, og en liten ts honning? Kjempegodt!:)
Caroline79 sa for siden:
ser at flere nevner tyrkisk youhurt. Er det så mye bedre enn annen youhurt?
Abbe sa for siden:
Er mindre karbohydrat i den tyrkiske yoghurten. Sjekka her nå og det er 3,7karb\100g i tyrkisk youghurt og 12,3karb\100g i en melonyoughurt jeg fant i kjøleskapet...
Ivory sa for siden:
Tyrkisk yoghurt har også mindre karber enn Tine naturell yoghurt. Hvis jeg ikke husker helt feil har Tine naturell rundt 6 kh pr 100 g, og som det skrives over har Tyrkisk yoghurt bare 3,7 karber. Så det er et bedre alternativ ja:)
Alkazelters sa for siden:
Hva er greia med at du sliter å spise ofte nok? Holder det ikke å spise når du er sulten?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.