< Tilbake til oversikten

- 20kg!

grotingeling sa for siden:

I dag viser vekta 96.9 kg, og det betyr at jeg har "mistet" 20 kg
Og selv om dette ikke har vært et mål i seg selv, så er det uansett kjekt å ha oppnådd et slikt resultat. For 20 kg er mye!!! Det er nesten så jeg ikke greier å se det for meg. Så jeg skal fylle en sekk med bøker el. slik at den veier 20 kg, bare for å få et realistisk bilde på hvor mye dette egentlig er :p

Må jo innrømme at jeg har vært på vekta hver morgen denne uka for å ikke gå glipp av denne hendelsen :D, så kanskje dette burde vært et mål i MUP'en min. Og da jeg så tallene på vekta i dag, så må jeg jo si at jeg fikk en stolthetsfølelse - og en følelse av at dette blir en kjekk dag, ingen skal få ødelegge denne dagen:jegvant:

Gleder meg allerede til å være kvitt de neste 20 kiloene, og skal sloss hver dag for å greie det:boxing:
Takk til dere alle for all inspirasjon og gode råd så langt, det har virkelig vært til hjelp underveis :blomster:

Ønsker dere alle sammen en riktig god dag videre - nå skal jeg ut i solen og bare nyte dagen

4me sa for siden:

Wooohooo Gratulerer så masse!!! :blomster:

Kitt sa for siden:

Grattis! Så bra jobbet!:heia::heia::heia:

Tutte sa for siden:

Gratulerer så mye med et fantastisk resultat :)

Photobscura sa for siden:

Jeg har fyllt bøtter med vann bare for å få et begrep om hvor mye ekstra jeg faktisk bar på før vektnedgangen min. Det føles veldig rart å stå der å kjenne på det! Dette har jeg faktisk hatt fordelt på kroppen min for ikke lenge siden, liksom!

Gratulerer! :heia:

Rin sa for siden:

Så fantastisk bra! Gratulerer! :D:D

Vaffel sa for siden:

:heia: Wow, 20 kg er mye! Det er så tungt at man nesten ikke orker å bære på det! Gratulerer!

Takker takker, har akkurat gått en runde rundt huset med en 20-kilos sekk på ryggen. Det er tungt!!! Er nesten ikke til å forstå at dette har vært fordelt på kroppen min - men det er utrolig deilig å være kvitt dem :D

RitaE. sa for siden:

Gratulerer med kjempe resultat :blomster: og lykke til videre :goodluck:

Rosekinn sa for siden:

Gratulerer!! vær stolt av deg selv og jobben du har utført!!

Peach sa for siden:

Grattis!!
Fantastisk innsats!

plumma sa for siden:

Gratulerer!!:)

Takker og bukker for alle de herlige tilbakemeldingene

Egg hver dag sa for siden:

Gratulerer så masse, du har gjort en kjempejobb :heia:
En innspirasjon for alle oss andre som har mange kilo og ta av :) Masse lykke til videre...

Mitt nye jeg sa for siden:

Gratulerer og lykke til videre! Dette er god inspirasjon for oss som akkurat har begynt:)

Emmie sa for siden:

Utrolig bra jobbet !! :D Slike historier er jo en kjempeinspirasjon for oss som ennå er i "startgropa! ! :)

vera82 sa for siden:

Gratulerer så masse :D:D:D:D

Sarabi sa for siden:

Gratulerer med kjempebra resultat. :)

chili sa for siden:

Gratulerer :) 20 kg er en kjempeinnsats!
Imponert, jeg! :heia:

Gerd sa for siden:

Gratulerer så masse :heia: Supert!

:rodme: Tusen takk for alle de kjekke hilsningene :blomster:

mokki sa for siden:

Gratulerer kjempemye!
Det er supermotiverende å lese for meg som skal ned like masse som deg.

Så flott at jeg kan være til inspirasjon :D
Jeg har lært meg til å ta en dag av gangen, og ikke irritere meg over det som skjedde i går eller bekymre meg for i morgendagen.
Lev i nuet

Minni1 sa for siden:

Gratulerer. Dette var gøy å lese

Du er superduper flink.

:)

buddharub sa for siden:

veldig imponerende. gratulerer så mye

Tonemi sa for siden:

WOW......Gratulerer sååå mye....20 kilo er fantastisk mye...Du har mye å være stolt av....

achillea sa for siden:

Gratulerer med en fantastisk vektnedgang :)

Mercudia sa for siden:

For et flott resultat! Gratulerer så mye og stå på videre! :) Du er flink!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.