I dag viser vekta 96.9 kg, og det betyr at jeg har "mistet" 20 kg
Og selv om dette ikke har vært et mål i seg selv, så er det uansett kjekt å ha oppnådd et slikt resultat. For 20 kg er mye!!! Det er nesten så jeg ikke greier å se det for meg. Så jeg skal fylle en sekk med bøker el. slik at den veier 20 kg, bare for å få et realistisk bilde på hvor mye dette egentlig er :p
Må jo innrømme at jeg har vært på vekta hver morgen denne uka for å ikke gå glipp av denne hendelsen :D, så kanskje dette burde vært et mål i MUP'en min. Og da jeg så tallene på vekta i dag, så må jeg jo si at jeg fikk en stolthetsfølelse - og en følelse av at dette blir en kjekk dag, ingen skal få ødelegge denne dagen:jegvant:
Gleder meg allerede til å være kvitt de neste 20 kiloene, og skal sloss hver dag for å greie det:boxing:
Takk til dere alle for all inspirasjon og gode råd så langt, det har virkelig vært til hjelp underveis :blomster:
Ønsker dere alle sammen en riktig god dag videre - nå skal jeg ut i solen og bare nyte dagen
Jeg har fyllt bøtter med vann bare for å få et begrep om hvor mye ekstra jeg faktisk bar på før vektnedgangen min. Det føles veldig rart å stå der å kjenne på det! Dette har jeg faktisk hatt fordelt på kroppen min for ikke lenge siden, liksom!
Takker takker, har akkurat gått en runde rundt huset med en 20-kilos sekk på ryggen. Det er tungt!!! Er nesten ikke til å forstå at dette har vært fordelt på kroppen min - men det er utrolig deilig å være kvitt dem :D
Så flott at jeg kan være til inspirasjon :D
Jeg har lært meg til å ta en dag av gangen, og ikke irritere meg over det som skjedde i går eller bekymre meg for i morgendagen.
Lev i nuet
For et flott resultat! Gratulerer så mye og stå på videre! :) Du er flink!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.