lille74 sa for siden:
er blomkålen og brokolien i denne regna med som grønt for dagen???
har bytta ut potet med denne jeg
lille74 sa for siden:
er blomkålen og brokolien i denne regna med som grønt for dagen???
har bytta ut potet med denne jeg
Ivory sa for siden:
Jeg bruker også veldig mye blomkål og brokkoligrateng i stedet for poteter. Coop sin har bare 3 karber pr 100 g, og vi drysser på masse ost på toppen:) Blir som fløtegratinerte poteter da, og jeg savner ikke potet!:D Har som regel salat eller andre grønnsaker i tillegg.
Arteju sa for siden:
Kan man kjøper ferdiglaget???
billig?
Ivory sa for siden:
Ja, coop har ferdiglaget i frysedisken:) Er som sagt 3 karber pr 100 g, og det er ikke så mye. Synes den er veldig god, og det funker med den for meg/oss. De har en til som er bare brokkoligrateng, men den inneholder flere karber. Ikke sikker i farta på hvor mye den koster, men rundt 20-30 kr kanskje? Det er 750 gram i posen.
Jabba sa for siden:
Kan man lage den en dag og fordele på 2 dager? eller smaker den pyton når du varmer den opp igjen ?
lille74 sa for siden:
jeg bruker gjøre det.......og den smaker helt greit. men da lønner det seg og ha på ost etterhvert
Ivory sa for siden:
Den fra coop varmer jeg opp igjen dagen etter, og det er ikke noe problemer med den, synes jeg, selv med ost på fra dagen før;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.