Elinengelen sa for siden:
Jeg kjøpt fiberrik med solsikke i dag. er den ok? skaql ikke spise fast, men sånn når en må ta litt mat i full fart.
Jeg kjøpt fiberrik med solsikke i dag. er den ok? skaql ikke spise fast, men sånn når en må ta litt mat i full fart.
Photobscura sa for siden:
Da må du spise rimelig lite av den. Ikke for å være kjip, men jeg skjønner ikke helt vitsen med å bruke 5-6 av dine 15 daglige karbohydrater på et knekkebrød :o
Da ville jeg heller bakt et lavkarbobrød/knekkebrød ;)
Yonah sa for siden:
Signerer, m*e bedre å bake seg lavkarbobrød, lage osteknekkebrød ala gerd eller Nemiis knekkebrød...
Viclin sa for siden:
Jeg spiser Fiberrik en gang i blant, men jeg holder meg ikke til Ketolyse 100% heller, så er ikke så nazi på karbene. Jeg er fortsatt i ketose de dagene jeg spiser det.
ok. takk for svar.:D
celeste sa for siden:
Noen ganger når jeg har det travelt (ofte morgener) så tar jeg en sånn. 3 karber i en
Anne sa for siden:
Jeg spiser av og til Fiberrik, for å dekke behovet for å kunne tygge på noe hard fiber:D og for å dekke behovet for å spise noe "enkelt å holde i mat":p
Kjekt å ha litt majones og reker på feks, som mellommat eller mat i farta. Bare 3 karber i den og de har middels/av GI:)
Jeg gidder ikke å bake brød nemlig. Lar heller brød være til vanlig.:p
Tiki sa for siden:
Anbefaller Gunhilds knekkebrød her inne. De er harde og veldig mye mat i ;) Har pleid å spise fiberrik til frokost en stund, men har godt over til dette, sånn til vanlig på jobb. Synes de egentlig er bedre å spise enn mange av lavkarbobrøene.
Kanutten sa for siden:
Og jeg går mot strømmen og spiser fiberrik hver dag. 6-10 stk hver dag. Men så er ikke jeg på ketolyse heller... Jeg spiser generell lavkarbo. Jeg merker at magen min liker fiberrik veldig godt. :D
Og smaksløkene mine foretrekker fiberrik fremfor all verdens lavkarbobrød.. :p
Kanutten sa for siden:
Fikk smake et slikt et i dag. Knallgodt!!! :D Kan du vise til en link??? Skal lage!
Tiki sa for siden:
Kanutten sa for siden:
Takker!!! :klem:
Xandra sa for siden:
Jeg bruker også fiberrik daglig. Spiser mellom 2-4 til dagen og synes de er knallgode. Brødbakinga blir liksom bare med tanken og da er fiberrik en god erstatning til brødskiva - ihvertfall når man kan unne seg litt mer enn 15g karber daglig :)
SunnhetMedSirrup sa for siden:
hvilke GI har «fiberrik» ? :)
Anne sa for siden:
Lav/Middels. Jeg ble anbefalt det på Fedon kurs av ernæringsfysiolog pga GI.:)
Happiness sa for siden:
Det er kun på de med tranebær det står på pakka lav GI? Men har de med solsikke det og? :)
Filakia sa for siden:
Osteknekkis er også supert til å ha pålegg på, og det tar bare 2-3 minutter i micro (litt avhengig av watt/modell) å lage 4 stk. Bruker man da ferdigskivet ost (f.eks. Kavli sine), så er det veldig kjapp mat, helt uten å måtte bake.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.