SunnhetMedSirrup sa for siden:
fant den i sverige , tokk bilde med mobilen.. det var 99% ren kakao etter hva jeg forstod!
men prisen var drøy.. 69kr
legger ut bilde så snart jeg har fått lada mibben :)
fant den i sverige , tokk bilde med mobilen.. det var 99% ren kakao etter hva jeg forstod!
men prisen var drøy.. 69kr
legger ut bilde så snart jeg har fått lada mibben :)
4me sa for siden:
Uff det smaker helt for jævlig med slike sjokolader. Da er det bedre å bare ta bildet av det enn å kjøpe det. :p
Photobscura sa for siden:
Men det må da være ålreit å bruke i bakevarer og kakao f.eks? Så slipper man sukkeret som gjerne følger med sjokkisen ;).
4me sa for siden:
Ja det har jeg faktisk ikke tenkt på. Det var nok smart. Men vil det smake noe godt da? Man må ha noe søtstoff i kanskje. Men da kan man like så gjerne kjøpe 80% eller 70%
Test det ut og si ifra hvordan det smaker. :D
Iset sa for siden:
De selger den i Norge også, har funnet den mange steder her. Hadde aldri maktet å spise det rent, men i bakst funker det sikkert greit.
De selger bakekakaopulver med 99 % også i mange matbutikker her. Den må jo være ganske grei. :)
Photobscura sa for siden:
Joda, men da kan du erstatte sukkeret som ville ha vært i sjokaladen med stevia eller sukrin (som ikke er kunstig).
de selger kakao rent og - 100% ...
økologisk kakao.. ( lukter STERKT! )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.