< Tilbake til oversikten

Lavkarbo/Optimal Ernæring og trening

dydde sa for siden:

Heisann
Jeg har holdt på å styre med lavkarbo ganske lenge, rundt 50g om dagen og følgt Optimal Ernæring sine råd slavisk også når det gjelder mat for folk som driver idrett. Enten gjorde jeg noe feil eller så bare fungerte det ikke for meg, jeg hadde NULL sprut i musklene mine, kroppstemperaturen min sank og alt i alt så følte jeg meg ikke så vel. Jeg merket at lavkarbo kosten hjalp mot enkelte ting men når det viktigste manglet så måtte jeg bare gi den opp. Så nå følger jeg det motsatte og føler meg mye mye bedre. Har fått satt opp kostholdet og treningen av en kanon person som er meget respektert. Nå er mine mål kanskje litt ekstreme og jeg vet ikke om jeg kan oppnå det med lav karbo kosthold, men målene mine har alltid vært 6% kroppsfett men ikke bli noe større. Men for meg så har ikke høy fett fungert i det hele tatt. Og det med kalorier har jeg også blitt bevist at stemmer, ialefall om du skal gå ned i vekt så har det noe å si. Håper andre har forskjellige opplevelser så care to share :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.