Hadde en liten "jeg er dødssulten og må ha mat med en gang"-krise i dag, og endte med wiener med lompe :eek: siden det var det beste alternativet av hva bodene og kioskene i området kunne tilby...
Så nå lurer jeg veldig på hva jeg kan ha med i veska som passende mellommåltider on-the-go... Forslag?
nå vet jeg ikke hvor keen du er på "ferdig-produkter" eller om du vil ha "ren" mat - men jeg bruker å ha med meg noen russel stover-barer i veska. Dette er barer som ikke smaker sagflis som atkins og alle andre barer i norge, men som smaker kanelbolle, blåbær osv (trodde de kom til å smake grusomt men satsa på dem og er kjempefornøyd!). En bar er 2-3karb - alt etter hvilken du velger, og de holder seg noen år og de smaker ulovlig.. Min tanke er at det er bedre å ha med noe sånn som smaker så godt at du ikke vurderer sjokoladen i butikken engang hvis du holder på å dø av sult.. Kjøper disse på nutrition.com jeg da, da burde man jo passe på å handle til under 200kr så man slipper toll. Hver bar blir ca 5kr. Absolutt verdt det! Hvis du ikke da vil ha alt naturlig.. ;)
Spennende... Fant MYE der inne jeg kunne tenke meg ;) og så er det jammen lønningsdag i morra også, nei og nei... Får se om jeg må bestille noe å ha i veska da...
får jeg ikke tak i klling og en pose salat, salami og majones el.l., så tar jeg en hamburger uten brød på ( statoil sine er gode) eller oste/løkpølse i lompe med rekesalat. Det går fint an å spise pølse og rekesalat uten å spise lompa, riv bort det meste og kast lompa ettersom du spiser. Mulig du føler deg litt snål første gangen, men siden brr du deg ikke, så lenge du får mat.
Atkinsbar metter i grunn ikke noe og er jo bare en sjokolade egentli og ikke mat.. Men det hender jeg har det i veska, men da MÅ jeg være streng med meg selv, for jeg får så l*st på mere sjokolade etter en bar...
Sånne små baybel-oster synes jeg er kjekke og gode mellommåltider hvis jeg plutselig blir sulten, de er jo godt pakket inn stykkvis også. Eller litt nøtter, Atkinsbar, eller hvis du får tak i ferskvaredisk så kan du jo raske med deg et kyllinglår!
Paranøtter har jeg i veska fra tid til annen, veldig godt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.