< Tilbake til oversikten

Hei hei, også ny her

Emmie sa for siden:

Jeg limer bare inn denne fra introdiksjons tråden jeg - siden det tross alt er her "jeg hører hjemme" , da jeg har endel kilo å ta av ! :rolleyes:

Emmie her

Heihei - tenke jeg måtte inn og si hei , på skikkelig vis ! :)

Har for lenge siden lagt meg til som medlem her ved en tilfeldighet for et par år siden. Selv om jeg ble nysgjerring på dette med å la være å spise karbomat ,ble det ikke til at jeg kom igang med dette likevel........

Jeg har etterhvert fått mange kilo og ta fatt på - og har vært av og på slanking helt siden tenårene egentlig. Har prøvd mye rart , som jeg nå bare grøsser av (Herbalife, Noka, Grete Roede , ja you name it !:rolleyes:)- og har vel egentlig hatt både gode og dårlige resultater med de forskjellige jeg har prøvd - men gått fort opp igjen , etter endt opplegg!
Var mest fornøyd med GR opplegget - men pga den fettfattige kosten , følte jeg meg sulten ofte , og fyste derfor på noe "godt" og søtt altfor ofte ! Jeg var lenge streng med meg selv og klarte å ta av 10 kg - men etter endt kurs, var jeg som en ulv når det kom til søtsaker , og la på meg alle kiloene (++++!) ganske raskt igjen !

I sommer har jeg ofte lusket her inne og lest og lest - og på mandag gikk jeg endelig igang med å prøve å kutte ut sukker, pasta,ris poteter,brød,hvetemel og frukt.
Jeg har følt meg mett hele tiden - og prøver å spise 4 måltider hver dag , og føler ikke jeg trenger så mye mer imellom.

Nå - bare 3 dager etter jeg la om kosten , har jeg gått ned 1,9 kg , og føler meg mett og tilfreds samtidig!:p
Hadde også tidligere mye luftplager - som nå så og si er forduftet , hehe! ;;)
Tenker at mesteparten av disse grammene nok er vann som forsvinner først , men håper selvsagt at kiloene fortsetter å minke !
Det eneste aberet jeg har opplevd hittil , er at jeg har hatt løs mage /diare`- nesten allerede fra start. :o

Men det er kanskje vanlig dette - eller er det mest vanlig å bli hard i magen ?

Det aller beste med dette - tror jeg må være at jeg ikke lenger MÅ HA søtsaker og sjokolade lenger ! Klarer meg så fint uten , og det er SÅ herlig befriende !! Sukker er jaggu noe drit !!

GLEDER meg til å følge dere her inne !:)

Tutte sa for siden:

Velkommen hit ! :) Det var kjekt å lese innlegget ditt, vireker som motivasjonen er på topp ! Magen vil nok stabilisere seg etterhvert tenker jeg, når kroppen har vendt seg litt omleggingen av kostholdet !

Lykke til ! :) Skal bli kjekt å følge deg videre !

Emmie sa for siden:

Vil ellers bare legge til at det er bl.a Dreamy jeg har å takke for at jeg havnet her inne! Ble inspirert til å ta fatt på dette skikkelig , etter å ha dumpet inn på bloggen hennes !
Og ikke minst alle de andre fantastiske historiene til de andre her , med flotte resultater å fortelle om ! Tusen takk for inspirasjonen !:)

Så her er jeg - mer tilfreds og "rolig" enn noengang - selvom jeg går ned i vekt ! INGEN søtsug - og følelsen av at man MÅÅÅ ha sjokolade eller smågodt !!

Egg hver dag sa for siden:

Velkommen hit :) Så flott start du har fått...kjempebra :heia:

Lykke til videre...

Emmie sa for siden:

takktakk ! :)
Imorgen blir en liten utfordring med bursdag i hus , men har laget Gerds ostekake så satser på å slippe unna for mye karber med den , og likevel kan kose meg m litt kake jeg også !:p

Sarabi sa for siden:

Jeg har smakt den ostekaka. Den er kjempegod - og mektig. :)

Emmie sa for siden:

hehe - høres bra ut ! :p

LenaBeatrice sa for siden:

Stor klem til deg! :klem:

mokki sa for siden:

velkommen hit. Jeg er ny i gamet som deg. Og syns det er spennende. Og jeg også blir utrolig inspirert av å være her.
Sammen blir vi sterke!!

matvraket sa for siden:

hei og velkommen hit :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.