.....jeg trodde aldri jeg sku skrive de ordene...:D
men jeg lurer på om jeg får i meg for lite fett. er vveldig lite sulten..
frokost: 1/2 boks cottage chees m litt jordbær syltetøy
lunsj: ca 200 gram blomkål/brokkoli grateng med ost ( den er feit)
middag : kyllynig med salat
kvelds: speilegg m bacon
Du kan jo spise cottage cheese med cremefraice( 50g til 100g cottage cheese) og litt bringebær på, det sltetøet du snakker om inneholder mengder av sukker...
Salat med k*lling OG noe fett, feks majones, creme fraiche eller olje.
Blomkål og brokkoliggrateng er godt, men hvor er proteinene? Ikke såååå me protein i ost. Og gjerne ikke sååå me fett i gratengen heller om det er sånn fra pose.
Speilegg og bacon er godt det... men sprøstekt bacon er ikke m*e fett, for fettet stekes ut. Da må du heller heller stekefettet over baconen og eggene etterpå..
jeg SAVNA yoghurt..........cream fraice med syltetøy var ikke helt det samme - mye feitere...minte nesten om den yoghurten som ble solgt en gang på 90-tallet som lukus yoghurt eller noe sånt. med bær/syltetøy i bunnen.....men blir kansje vant til det og
EHHH:.....for lite fett er vist ikke noe problem. jeg bæljer på med smør og olje på ting. Men seriøst fett er IKKE godt. Men det går no ned. bruker meierisømr i graten og krydder smør på masse mat.......
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.