< Tilbake til oversikten

Jeg er litt redd, nesten ... (Sjokk)

SunnhetMedSirrup sa for siden:

stakkar barn idag.. ?
vi kan se tydelig økning blant vekt idag. få av de er faktisk "normalvektige" i seg selv. de fleste er i så fall undervektig.

jeg tokk en tur innom "klara-klok" , og "ung" ( .no ) og der spør tennåringer stadig vekk om og ikke spise på uker , bare drikke vann , m.m. kan hjelpe de og slanke seg?

de trenger virkelig hjelp av nettsidene ja!

og leste nå nettop : " Er det OK og slanke seg med og kaste opp hver dag eller må du trene og ikke spise ????? "

må jeg si mere?:eek::eek: ( [url]www.ung.no[/url] ) ( spørsmål og svar , slanking. )

leste nå : " Er det okai og overspise , bare man løper kjempelangt etterpå eller kaster opp all maten i do?? "

kremt , bulumi.. :eek:

Polleke sa for siden:

Jeg tror det ligger mye tull der inne også. Folk som lager dumme spøsrmål for å se hvilke svar de får..

Mint sa for siden:

Det er vel ikke verre enn å la være å lese på de sidene? Jeg blir ikke sjokkert i det hele tatt.

arkine sa for siden:

går det virklig ann og gå ned 15 kilo på tre uker?
henviser til artiklen,,der svaret bare var at det var farlig og gå ned 15 kilo på tre uker

men hva skal en si ? hva ville du sakt hvis du skulle svart?
kan jo ikke bare kjefte det heller in i hodet på en tennåring..
de ingnorerer jo alt shit.

men 15kilo på 3 uker .. det hadde vell blitt at du mista 33/33/34muskler , vann og kansje fett..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.