< Tilbake til oversikten

Hvordan søke i forumet?

annama sa for siden:

Er egentlig vel bevandret innen diverse fora, men sliter med å søke her inne.
Er faktisk lettere å søke via Google!! Og da blir det ofte sider her inne fra som vises først...
F.eks. "jukseris" som jeg nå søkte etter her inne. Fant det ikke, bare en haug med blogger...ikke noe galt med dem;),
men å fosse gjennom en blogg for å finne en oppskrift blir for mye for meg...:p
På google kom jeg rett inn...

Tips til meg, eller er det bare slik?

Iselilja sa for siden:

Hvis du trykker på "Søk" oppe på den tynne, grønne linjen på forumet her, står det "utvidet søk" et stykke ned i den lille boksen som kommer frem. Trykker du der, kommer du til en side hvor du kan spesifisere søket ditt ved å bl.a velge underforum. Også lønner det seg ofte å krysse av for at det skal vises innlegg, og ikke hele tråder. :)

annama sa for siden:

Takk, det funka bedre...;)

Carisma sa for siden:

Søket på førstesiden, www.lavkarbo.no, funker også greit, spesielt om du vil kombinere ord.

Iset sa for siden:

Jeg bruker utvidet søk ja, og søker feks. kun i oppskriftsdelen. Mye bedre. Og så et godt tips; om du feks. leter etter noe med kylling, kan du skrive inn kylling (altså med stjerne foran og bak ordet), for da finner den ALT med kylling (kyllingfilet, kyllinggryte osv) og ikke bare der det står kylling. Da får man opp litt mer. :)

annama sa for siden:

Flott, flere tips!! Takk :O)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.