adventhiel sa for siden:
Jeg sitter nå helt stille foran pcen og kjenner at svetten kommer piplende fram. Vanligvis er jeg en 'kald' person, men nå puh, jeg koker! Tror at forbrenningen er gått opp, hehe:rolleyes:
adventhiel sa for siden:
Jeg sitter nå helt stille foran pcen og kjenner at svetten kommer piplende fram. Vanligvis er jeg en 'kald' person, men nå puh, jeg koker! Tror at forbrenningen er gått opp, hehe:rolleyes:
Veggpryd sa for siden:
Det er nok fettbålet som har tatt fyr! :lol: Grattis med Atkins-start! :heia:
StoreLilleMeg sa for siden:
Hehe...
Kjenner meg igjen....
De første 3-4-5 dagene mine var også sånn. Jeg svetta bare jeg tenkte på å røre meg.
Det går over altså :)
matitt sa for siden:
Ja, GÅR det over?? Har hatt det sånn så lenge nå, føler jeg! Men nå har det vært ekstra lummert i det siste ;) Kanksje det spiller inn at jeg har begynt på levaxin også, for å få opp stoffskiftet? Who knows:)
StoreLilleMeg sa for siden:
Hm...
Men uansett så er det vel et tegn på at kroppen "jobber", hehe....
Jeg gleder meg til vinteren, kanskje jeg for første gang i mitt liv ikke skal fryse vettet av meg :)
Jeg er nok litt varmere i kroppen nå jeg også, enn normalt. Men jeg svetter ikke like fort som i starten av kuren.
Fuffe sa for siden:
Ja!!
Svetter som 3 griser jeg :/
Abbe sa for siden:
Lurte på det samme i ettermiddag, satt ved pcen og svetten randt... Så gikk jeg en times rolig tur og måtte rett i dusjen etterpå.... :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.